nog niets (3)

hallo hallo,

Ik voel mij beroerd vandaag. Voel me vanaf vanochtend niet lekker. Ik voel me trillerig, terwijl ik vanochtend met moeite wel ontbeten heb. Heb het vrij warm. Voel me gewoon niet lekker. Heb ook een soort van misselijkheidsgevoel.
Maar goed, half Nederland ligt ziek op bed, dus denk dat ik ook wat te pakken heb. Ben eigenlijk nooit echt ziek, dus het zal morgen wel wat minder zijn.

Ben ook nog niet ongi geworen, had zondag moeten zijn. Misschien dat het daarmee wel te maken heeft.

Ik ga gewoon lekker rustig aan doen vandaag!

Komen trouwens de komende dagen weer veel NOD's aan. Hoop dat er begin volgende week weer vrolijke berichtjes op het forum worden geplaatst.

F. Het komt al snel he, nog 5 dagen!! En Po ook. Succes alletwee. En de rest van de dames natuurlijk ook.

Liefs Sammy

Hmmm, het klinkt wel verdacht hoor Sammy.....
Ik ga toch voor je duimen, anders doe je over een paar dagen nog een test hoor. Voel je verder n og wat?

Doe idd maar lekker rustig aan,

Liefs Po

Spannend hoor!
Succes en bedankt voor je reactie op mijn berichtje. Heb je al een test gedaan dan? Ik heb niet alles bijgelezen staan zoveel nieuwe berichten bij.

He Po,

Verdacht! Misschien wel. Misschien ook niet. Vorige keer had ik nergens last van, echt helemaal niks.

Ik heb nu al twee weken last van mijn rug als ik ook maar iets heb gedaan. dagelijks luchtboertjes!? sorry voor de details. gewoon soort oprispingen. Ben moeier als normaal, kan minder lang achter mijn laptop zitten want dan gaan mijn ogen prikken. Steken in mijn zij, onrustig gevoel, onrustige maag. Gisteren om 23.00 nog lekker mc donalds gegeten. Weinig/geen zin om te seksen. Af en toe wat zere borsten maar ze bijven zacht. Dat was het ongeveer. Misschien allemaal ingebeeld of mezelf wijsgemaakt, ik weet het niet. Maar voel me vandaag echt niet lekker hoor.

Had zaterdag die test gedaan waar na een half uurtje een dun streepje kwam. Dat is zo stom. Mag je geen rekening mee houden zegt de bijsluiter dan, maar hoe komt dat streepje er dan? zo een test reageert toch alleen op hcg?

MIjn lief belde daarstraks, zei m dat ik niet lekker was, vroeg gelijk of al ongi ben geworden, nee dus. Misschien gaat ie straks wel een test kopen. Hadden zondag tegen elkaar gezegd: ik wil tot woensdag wachten en hij tot vrijdag. We gaan wel even zien wat we gaan doen. Ik wil niet eerst testen en dan doodleuk de volgende dag ongi worden. Dan liever een weekje wachten na mijn NOD en dan testen.

Je hoort t wel: als ik ongi ben of als ik een test heb gedaan.

Jij ook succes he! Wie weet hebben jullie toch raak geschoten terwijl jij denkt dat je je ei hebt gemist.

Je lijf is maar een vreemd iets toch!

Liefs Sammy

He Sammy bedankt voor je steun, ik ken je gevoel, gisteren had ik ook de bibbers, had ook wat verhoging, griep.
Ik zal het eind van de week eens opnieuw testen als ik dan nog niet ongi ben. Heb jij al opnieuw getest???
Spannend he.

Hou me op de hoogte.

Liefs Pascalle

Hoi Sammie,

Nog ff als reactie, op een ander forum waar ik schrijf had ook een meisje pas na een tijd een streepje maar ze is dus wel zwanger!@! Ik denk net als jij dat er toch geen streepje kan komen als er niets aanwezig is....

Morgen ff testen he, hoop het zo voor je!

En die verschijnselen, tja dat vind ik zo moeilijk. Ik weet nu dat je jezelf helemaal gek kunt maken (ik althans).

Ik duim voor je!!

Liefs Po

Terug
Bovenaan