nog niets (4)

Hallo meiden,

deel 4 van de "Sammy story"

Ik heb gisteren getest, met een CB. Dacht dat ik die nu toch uiteindelijk ook eens moest gaan gebruiken, heb alle andere al gehad afgelopen tijd: predictor, kruidvat, etos, apotheek, blablablabla.

Maar goed, gisteren dus er overheen gepiest. En wachten op die plus.........
Nou eh, geen plus, in ieder geval niet duidelijk herkenbaar. Mijn kerel zat erbij en zei dat ie niets zag. Ik dacht wel een heel vaag vertical streepje zag, maar hij gelooft daar niet zo in.
Ik weet t ook niet meer hoor, maar ik dacht dat ik het waarschijnlijk ook verkeerd zag omdat ik best moe was en naar dat streepje zat te turen. Daarna nog 10x gekeken, en ik denk nog steeds dt er wel iets was. Als ik er nu naar kijk, dagicht en klaarwakker, zie ik toch echt een heel vaag verticaal streepje.

Maar hoe ziet een echte min er uit bij een CB test? Is er dan boven en onder de min-streep echt niets te zien: alleen maar wit?
Jullie hebben vast ook ervaring met de CB dus vertel..........

Verder nog steeds niets te bespeuren van mijn ongi. Is nu woensdag en had afgelopen zondag ongi moeten worden.

Rest van alle verschijnelen heb ik nog: behalve dat misselijke en trillerige. Dat is gelukkig weg. Zal wel wat verkeerds gegeten hebben of een beetje griep te pakken hebben.

Maar goed, wat moet er nu van denken?

Zaterdag test: pas na een half uur een licht/heel dun streepje. Gisteren een dikke min en volgens mij een heeeeeeeeeeeeeel vage plus. Die nu overigens echt te zien is hoor.

Zal ik die test dan maar s uit elkaar slopen om te kijken? hahaha.

Met vriendlief afgesproken dat we vrijdag of zaterdag opnieuw gaan testen als ik nog niet ongi ben.......

Ik word er gek van!!!!!! Soms daag ik mijn ongi uit: zo van, KOM MAAR, NUUUUUUUUUUUUUU! Dan zijn we tenminste weer met twee beentjes op deze aardbol.

He Sammy,

Frustrerend is dat, hè! Ik was de laatste keer 3 dagen overtijd en had ook de CB test gedaan. Meende wel een heel vaag streepje te zien, maar het moet wel ECHT blauw worden, hoor. Ik zag wel iets, maar dat was vooral waar het chemische spulletje in een streepje was aangebracht. Ik heb de test ook gesloopt, en toen zag het streepje nog iets duidelijker, maar het was niet blauw, alleen maar iets doorschijnender in het stripje of zo.
Ik ben de volgende dag ook gewoon ongesteld geworden. Ik denk nog steeds dat er wel sprake was van een bevruchte eicel, maar dat die het innestelen gewoon niet heeft gedaan. Dan houdt het je menstruatie wel tegen, omdat er een minieme, plaatselijk actieve hoeveelheid hormoon vrijkomt uit de eicel. Maar het komt niet in je bloedbaan, dus je ziet het niet terug op een test. Het komt heel vaak voor dat een eicel bevrucht wordt, maar 60% van die eicellen worden toch geen kindje, omdat er al iets mis gaat met de celdeling of met het nestelen.

Ik snap dat je er gek van wordt, en het enige wat je kunt doen is ook afwachten.

Succes,
Marjon

Hoi Sammy,

Wil toch even mij ervaring met zwangerschapstesten met je delen. Ten eerte zal ik aanraden om alleen die CB testen te gebruiken. Toe ik zanger was zowel van me eerste als me de tweede heb ik ook andere testen gedaan... en niks. Terwijl ik met CB testen wel zwanger bleek te zijn en ook ECHT zwanger was. Ook al is het de tweede keer dan fout gegaan. Hoewel het verhaal van Marjon wel klopt hoop ik toch dat je wel zwanger bent. Ook al is het een heel ligt streepje, dat zou moeten betekenen dat je zwanger bent. Bij mij zag je ook een heel vaag streepje.

Je kan wachten tot vrijdag of zaterdag, maar ik vraag me af of je zolang kan wachten. Ik zou het geduld denk ik niet hebben. Mocht je het eerder doen dan zal je wel verschil zien. Of het verticale streepje is weg (wat ik niet voor je hoop) of je zal een beter streepje zien.

In elk geval heel veel succes!!!!!!!!

groetjes Anne-Marie

Dus je zit nog steeds in onzekerheid, lekker is dat he. Ik ken het gevoel, ook ik ben nog steeds niet ongi, en een negatieve test. Tja wat moet je nou he, als ik jouw was zou ik nog een paar dagen wachten en opnieuw testen en anders volgende week een contact opnemen met de huisarts.

Succes
Pascalle

he hoi,
ook ik zit met hetzelfde verhaal.ik ben 4 november gecurr. en op 6 dec. weer voor het eerst ongi geworden. ik ben er van uit gegaan dat ik 6 januari weer ongi moest worden, maar nu een week later is er nog niks. Ik heb ook al getest (afgelopen zaterdag en gister) en ook allebei negatief. Ik heb de huisarts gebeld en die zei dat ik nog even moest wachten tot volgende week. als ik dan nog niet ongi was weer een test doen en als die weer negatief is moest ik even langskomen. Het kan zijn dat je lichaam nog wat in de war is ogf dat je wel zwanger bent maar nog niet genoeg hormonen in je urine hebt om dat aan te tonen. Ik hoop voor jou dat het dat laatste is. Suc6 ermee.
veel liefs simone

Hoi Sammie,
Wat erg hé die onzekerheid! Om gek van te worden!
Grappig dat je dat zo schrijft; uit elkaar slopen van de test! Weet je waarom? Ik had laatst ook weer zo'n vage test, en heb de test dus echt uit elkaar gesloopt! De min is al een blauw streepje (blauw plastic) en als de test echt negatief is zie je verder niets! Bij mij tenminste niet. Heb het een keer geprobeerd om te vergelijken. (was toen ongesteld)
Zal voor je duimen! Op een vette plus!!!
Liefs Ellen

Hoi Sammy,
Wat verschrikkelijk die onzekerheid! Ik leef met je mee en hoop echt dat dit de laatste keer is dat je moet testen. Ik denk aan jullie!

liefs Renske

Terug
Bovenaan