Nog niets te bekennen...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Mijn NOD is geweest en de hele week vage verschijnselen. (erg misselijk geweest,moe,warm/koud,steeds tussendoor wat moeten eten,maar niet mijn bord leeg,sávonds) veel plassen nog steeds. de misselijkheid is minder en de diarree zo goed als over.
We hebben do avond getest;helaas...
Als ik maandag niet ongi ben(voel nog niets) dan ga ik langs de dok...

weet het echt niet meer,dacht eerst zeker te zijn,maar zou het ook maar moeilijk kunnen geloven. Affijn; afwachten maar en anders bellen vd IUI.

gr. petra

Jeetje, ben je over tijd heb je een negatieve test. Wie weet is die nou over een paar dagen wel positief.
Laten we het hopen.

Liefs Nance

Erg he die onzekerheid. Ik ben nu wel zwanger maar ook eerst een negatieve test, was niets op te zien zelf geen heel vaag streepje. Dat was op de dag van mijn nod. Een paar dagen later had ik wel een positieve test. Dus het kan.

Misschien geeft dit je een beetje hoop Je bent tenslotte nog steeds niet ongi.

Veel liefs
Brenda

Hoi Petra,

Ik dacht ik kom weer es even op jullie forum neuzen en zie toevallig jouw berichtje. Spannend hoor. Hoeveel dagen ben je al overtijd? Misschien heb je inderdaad te vroeg getest .... Binnenkort nog maar es proberen. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!!

Groetjes,
Jacqueline

Dank jullie wel,voor de bemoedigende woorden!
Door alle trouwstress en vakantie stress heb ik mijn nod verkeerd ingeschat en dacht ik dat het de 27e(aug) was... maar even goed terugtellen had ik de 2e ongesteld moeten worden,dus ik ben nu 2dgn overtijd en helemaal geeeen verschijnselen!!! ben al een keer 2 dgn overtijd geweest maar toen had ik wel rozeverlies en dat zette met 2 dgn heftig door.
Donderdagavond had ik ietsiepietsie roze verlies maar dat stopte ook direct. niet meer gehad. wel enorme druk op mijn blaas,alsof je steeds moet plassen.that's all en nu begint weer dat weeige gevoel dat je wat moet eten..
Dus sowieso te vroeg getest denk ik als het zo zal zijn. zou wel erg leuk zijn een souvenirtje uit Egypte (en nog wel vd honeymoon!!)wie weet komt het uit wat iemand hier riep:getrouwd,dus nu mag het,hihi..

gr. petra

Jeetje, spannend hoor! Wanneer ga je weer testen? Ik blijf duimen ....

Groetjes,
Jacqueline

ik denk maandag,maar dan een goedkope test van het kruidvat...

Terug
Bovenaan