Nog niets te bekennen

hier even een klein berichtje van mij.

Nog steeds niets van een menstruatie te bekennen hier. Ik heb wel steeds het gevoel van......... ja ik zal nu wel ongesteld zijn. Dus ik ga ontzettend vaak naar de wc maar tot nu toe dus is er niets. Ik wilde gisteren al een test halen ( ze waren op) maar wacht nog maar even.

Ik durf ook helemaal niet te denken dat het wel eens zo zou kunnen zijn. Je zal net zien........ en wat valt het dan weer tegen.

En na het bericht van Inge, vind ik het wel een beetje lullig als ik misschien wel goed nieuws te vertellen heb.

Nou ja ik wacht maar rustig af en jullie horen wel van me mocht ik nieuws hebben.

Groetjes,
Cynthia

Tjeetje, wat spannend Cynthia! Ik ben echt nooooit overtijd maar ik voel mijn eisprong ook altijd en dan is het plus 13 dagen en dat klopt altijd.

Natuurlijk voelt het lullig als jij zwanger bent en Inge net een miskraam hebt gehad maar jij wacht ook al zolang op een zwangerschap. Iedereen op dit forum heeft recht op een zwangerschap en soms is het leven niet eerlijk zoals bij Inge.
Gelukkig kunnen wij elkaar steunen op dit Forum!

Ik duim nog steeds voor je en hoop dat je zwanger 2005 ingaat!!

veel liefs
Marielle

He lieve Cynt,

Wat ontzettend spannend hoop natuurlijk dat het raak zal zijn voor jullie, jeetje zwanger 2005 in dat zou te gek zijn!! Begrijp ook heel goed naar Inge toe dat je er moeite mee zal hebben!!

Duim, duim duim duim duim duim duim duim je laat ons weten he als het raak is, en zo niet next time zal het lukken ok

heel veel liefs van mij

Hallo Meissies!

Kon het niet laten dus test gedaan, maar uitslag is negatief (?????????)

Ook nog niet ongesteld, dus wat denken jullie heb ik toch te vlug getest. Ben over mijn nek gegaan na een bakkie koffie vanmiddag en zo zo zo moe.

Raar maar waar!

Tot volgend bericht!

Hoi Cynthia, ga je toch goed nieuws hebben. Over je nek gaan van koffie en moe lijkt er toch op.... Mijn schoonzus had na 4 dagen overtijd getest en was ook negatief, na uitblijven van menstruatie toch na enkele dagen opnieuw getest en toen was ie wel positief het kan nog steeds zie je wel. Succes meid, liefs Molly.

Wat spannend Cynthia, hoop zo dat het raak is voor jou en je mannetje natuurlijk!!!! Over je nek gaan van koffie dat lijkt er wel op hoor, wat Molly al zegt!! Misschien hebben jullie wel te vroeg getest, wacht even een paar dagen en dan nog een keertje testen.. Houdt ons op de hoogte ok.

lfs Mick

Hey Cynthia,

Ik hoop ook heel erg dat je alsnog positief gaat testen meid!

Keep us posted...ik wens iedereen hier een knallend uiteinde en een heel gelukkig en vruchtbaar 2005 toe!

lfs. Suus

Terug
Bovenaan