Nog niets te bekennen...

A

Anoniem

Guest
Halo dames, zoals in mijn vorige berichtje te lezen was had in zondag ongesteld moeten worden, als ik mn cyclus aanhoud. Tot op vandaag nog niets gezien, had begin van de week wel wat menstruatiekrampen wat ik altijd heb voor ik ongesteld wordt, mn borsten waren wat gevoelig en gister dacht ik dan toch echt ongesteld te zijn geworden, maar tijdens toiletgang bleek dat helemaal niet zo te zijn. Begin van de week negatief getest. Vanmorgen voel ik me ook niet helemaal lekker, heel lastig die onzekerheid. Ik lees dat er meer meiden in deze situatie zitten, dus we kunnen niets anders doen dan afwachten en het weekend er miss nog maar even een test tegenaan gooien.. Hopen op veel goede berichten hier met zn allen meiden!

Hi FJA85 wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Als ik jou was zou ik van het weekend inderdaad nog een test doen, en hopelijk met goed bericht! Succes meid!

Las dat je nog steeds niet positief hebt getest... balen zeg!
Ben je normaal wel altijd op tijd?

Hier ook nog aan het wachten, ik heb gemiddeld een cyclus die 10 dagen langer duurt, heb dus nog tot zaterdag. Zondag een negatieve test gehad. We duimen maar weer!

Duimen duimen duimen voor jullie! Hoop zo voor jullie dat het raak is...

Terug
Bovenaan