Nog niets...zou het dan toch????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik had woensdag mijn NOD en tot op de dag van vandaag is er nog niets te zien!!!! Zou het dan toch.....ik hoop het echt. Ben nu na 13 maanden wel zat van het wachten eigenlijk hihi. Het is wel onrustig in mijn buik maar geen ongesteldheidspijntjes. Moest contact opnemen met mijn gyn als ik niet ongi werd...zal hem dus morgen maar bellen...jullie horen er nog wel van!

Enne Cindy, Grace en Sting...hoe lijkt het bij jullie?

Groetjes Marianne

Hey,
ik ben vandaag eindelijk ongi geworden. Kan nu eindelijk aan een nieuwe cyclus beginnen. Was vandaag een week overtijd, gisteren op het werk een bloedafname gedaan en die was negatief. Dus ik wist zeker dat ik niet zwanger was, maar niet ongi. Dacht dat er al iets mis was, de ergste dingen spookten door mijn hoofd. Heb nu tegenstrijdige gevoelens, ben blij dat ik nu ongi ben, maar voel me zeer down dat ik weer niet zwanger ben. Zouden de ongi uitgebleven zijn van de stress?
Ik weet het niet. Heb nu ook geen idee van de duur van mijn cyclus, dus het zal om de twee dagen klussen worden.

Ik duim voor jou

Groetjes Grace

Hoi Grace,

Balen ja...vooral dat het zolang duurde dat je wel ongi werd, dan wordt de hoop op een zwangerschap toch groter....Aan de andere kant ook wel weer fijn, zo weet je tenminste dat alles nog oke is. Op naar de volgende ronde inderdaad. In welke ronde zit je eigenlijk?

Bij mij is er nog niets te zien...heb vanmorgen gebeld met het ziekehuis en ik moet langs voor bloedprikken. We zullen zien...

Zet em op, wie weet wat deze ronde je gaat brengen....

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan