Nog niets

Ik ben nog niet ongi.

Mijn man zei vanmorgen dat mijn tepels groter zijn geworden. Gewoon anders zei hij.

Ik denk dat ik wacht met testen tot maandag. Dan is het 6 dagen na mijn NOD.

Tijger, ik heb een vraag aan jou.
Heb jij veel afscheiding? Ik namelijk wel en ik kan er draden van trekken.
Hoe is dat bij jou?????

Ik krijg nu toch momenten dat ik denk dat ik toch niet zwanger ben.
Maar goed, wachten tot maandag.

Ivy hoe is het met jou? Henriette hoe is het bij jou?

Bea, wat spannend!!

Liefs Tatjana
 
Hoi Tatjana,

Ik heb mijn berichtje even gekopieerd voor jou. Omdat ik ook veel last heb van afscheiding, weet alleen niet of ik er draden van kan trekken maar dit overkwam mij gisteravond.

Gisteravond had ik last van ongi-krampen. Toen ik naar de wc ging, had ik later een drupje bloed aan het wc-papier. Sorry voor de smerige details, maar weet niet goed hoe ik het anders moet zeggen. Ik schrok, ik dacht nu al ongi, volgende week de 14e juli heb ik mijn NOD. Ik nog een keer afvegen en weer een drupje bloed !! Is dit nou innestelingsbloed ???? Horen die krampen daarbij ??? Is dat een goed teken dat ik dat voel ??? Ik weet het niet meer !!!

Verder sinds vandaag een weeig, misselijk gevoel in mijn buik. Ik weet het echt niet meer. Ik ga maar "gewoon" afwachten. Net alsof ik dat kan !!!

Voor jou kan ik dus ook het Guiness Book of records gaan bellen i.v.m. langst wachten met testen ?? HAHAHA
Ik hoop snel weer van je te horen.

Veel liefs Biaggi
 
Hoi Tatjana,

Hier gaat alles goed, net terug gekomen van een paar dagen weg en ben al ruim een uur aan het lezen om weer bij te komen van alle nieuwe dingen die er geschreven zijn en dat is heel wat.

Moet je zeggen dat het allemaal ongelooflijk spannend is en dat komt helemaal omdat ik een zondagavond een paar druppeltjes bloed in mijn onderbroek had zitten en dacht dus, o jee ik word eerder ongi, maar nee hoor helemaal niks en een maandag weer één druppel en verder heel de week echt helemaal niets dus begin me af te vragen wat het geweest is, Innestelingsbloed? (wat ik bij mijn vorige zwangerschappen helemaal niet heb gehad) of wat anders? maar wat dan?
Dus we wachten maar rustig af, wat niet echt makkelijk is, maar goed, morgen dus mijn NOD en als er niets komt probeer ik het tot een zondag vol te houden om niet te testen.

Hoop echt dat je zwanger bent. Vind het heel knap van je dat je zo lang kan wachten met testen het is tenslotte toch een zenuwengedoe of het wel zo is of niet?

Veel succes in ieder geval en laat het ons wel gelijk weten he als je iets weet, ik ga voor je duimen.

Veel liefs Henriette.
 
Hoi meiden,

hier ook nog steeds niks. Ik had gezegd dat ik zaterdag zou gaan testen, maar ik weet niet of ik dat wel vollhoudt. Ik dacht altijd, ach ik test wel na een week overtijd, maar nu het eenmaal zover is kan ik niet wachten om te testen. Ik denk dus dat ik morgenvroeg al ga testen, en dan maar hopen op een +.

Ik heb trouwens geen afscheiding, alleen last van een zeurend buikje. Af en toe denk ik dat ik te weinig kwaaltjes heb om zwanger te worden, maar je weet maar nooit.

Ik duim voor iedereen die rond deze tijd hun NOD hebben en Tatjana je houdt ons op de hoogte he? Ik laat morgen nog wel iets van me horen, hoe het met de test is afgelopen (als oma tenminste niet op bezoek komt).

liefs,
Irma
 
hoi tatjana
ik had inderdaad ook een paar dagen voordat ik de test deed last van vloeien waar ik draden van kon trekken ik dacht dat ik weer in een vruchtbare periode was beland.

voor biaggi kan het heel goed zo zijn dat het innesteling is daar kan je bloedverlies van hebben en kramp aan een kant.
nou dames succes liefs tijger
 
Terug
Bovenaan