A
Anoniem
Guest
Het rode duivelte is ook vandaag nog niet langs gekomen. Krijg het op mijn heupen ervan. Heb vanmiddag vanuit mijn werk inmpulsief een test gekocht. Wat denk je durf ik hem niet te doen. Wat als het negatief is wat dan??
Tja ik denk weer aan de klus, rosé, brie en filet. ook erg lekker. Maar leiver niet.
Heb een kwartier met die rottest in mijn handen getsaan wel of niet, wel of niet.
Mijn man zegt normaal altijd Wacht nog even heb geduld.Dat is beter. Maar ja die is op vakantie en ik ben alleen thuis. Dus ja. Hij ligt nu ver achterin de lade.
Hoezo je eigen voor de gek houden morgen zie ik dat ding weer liggen en begin ik weer opnieuw.
Zeg nu steeds tegen mijzelf. Nog 2 daagjes wachten dat kan toch wel. Tja.
Jullie begrijpen het wel he.
Vanavond de man maar eens bellen.
Gedeelde smart is halve smart.
Maar goed hoe is het met de andere wachtende meiden. Las dat Chantal zwanger is. Geweldig nieuws hoor. Hopelijk volgen wij haar allemaal snel.
Iedereen die wachtende is heel veel sterkte en we duimen.
Liefs Jol
Tja ik denk weer aan de klus, rosé, brie en filet. ook erg lekker. Maar leiver niet.
Heb een kwartier met die rottest in mijn handen getsaan wel of niet, wel of niet.
Mijn man zegt normaal altijd Wacht nog even heb geduld.Dat is beter. Maar ja die is op vakantie en ik ben alleen thuis. Dus ja. Hij ligt nu ver achterin de lade.
Hoezo je eigen voor de gek houden morgen zie ik dat ding weer liggen en begin ik weer opnieuw.
Zeg nu steeds tegen mijzelf. Nog 2 daagjes wachten dat kan toch wel. Tja.
Jullie begrijpen het wel he.
Vanavond de man maar eens bellen.
Gedeelde smart is halve smart.
Maar goed hoe is het met de andere wachtende meiden. Las dat Chantal zwanger is. Geweldig nieuws hoor. Hopelijk volgen wij haar allemaal snel.
Iedereen die wachtende is heel veel sterkte en we duimen.
Liefs Jol