nog niets!

Hier een heel klein kort berichtje van mij. (het is al weer veel te laat voor zo'n doordeweekse woensdagavond.

Maar van mijn ongi nog steeds geen spoor, wel nog steeds rare voortekenen, maar goed kan ook raak zijn natuurlijk.
Je weet t maar nooit (toch wel genoeg aan gedaan)
Dus ik houd jullie nog steeds op de hooogte mocht ik nieuws hebben maar dus tot nu toe geen idee???????????????

Liefs,
cynthia

klinkt goed...spannend!!!!!!!! er zijn veel afwachtenden als ik t zo lees. ik ben benieuwd en hoop t beste!
vraagje nav jou opmerking over genoeg aan gedaan. klinkt heel stom hoor....maar toen mijn vriend z'n zaadjes werden getest moetst hij daarvoor een paar dagen niets doen zeg maar... is dat nou bij proberen zwanger te worden ook zo of kan je t maar t besten zo vaak mogelijk doen in de vruchtbare dagen? weet jij dat? ik denk op zich van wel, maar wel benieuwd. nou als je t een stomme vraag vind doe je maar net of ik m niet heb gesteld. succes morgen en de komende dagen....

Hoi Cynthia,

Erg spannend weer allemaal he??? Ik ook al in spanning hoor,, en de momenten van hoop en denken van nee, volgens mij gaan wij weer door naar de volgende ronde wisselen elkaar af!!

heel veel geluk ik hoop voor jullie dat het raak is!!!!

LIefs moi xxx

Sterkte met wachten Cynthia en Moi! Mijn NOD is vandaag, dus ik zit ook nagelbijtend af te wachten wat deze maand ons brengt. Hopenlijk mogen we door naar het februari forum meiden !

Liefs,
Luna

PS: Lis, je kunt het beste in je vruchtbare periode om de dag klussen.

Ik hoop dat er neits komt, qua menstruatie dan!! Spannend altijd. Hoewel vaak tegen beter weten in, heb ik altijd de wildste fantasieen over hoe we het gaan vertellen aan familie/vrienden als ik zwanger ben. Hoe we de computerkamer ombouwen naar babykamer, etc,etc. Helemaal boven op die roze wolk! Maar het wordt wel redelijk tijd voor goed nieuws op dit forum!

Hoi Lis,

Wat Luna ook al schreef, in de vruchtbare dagen kan je het beste om de dag klussen, wij hebben van de gyneacoloog ook wel een de hele maand om de dag moeten klussen (ook zonder resultaat zoals je begrijpt) elke dag is minder goed voor het zaad.
Mijn man heeft gewoon goed zaad is er uit de onderzoeken gekomen. ?

NOG STEEDS NIETS TROUWENS, IK BEN VANDAAG REGELMATIG NAAR DE WC GEGAAN VOOR EEN KLEINE SNELLE CHECK, MAAR NEE HOOR NIETS. TOCH VOEL IK NOG STEEDS ROMMEL IN MIJN BUIK (JE KENT T GEVOEL WEL) MAAR HEB IK OOK GEVOELIGE TEPELS?
TESTEN?
NEE IK DENK DAT IK NOG MAAR EVEN WACHT, ALS IK ZEG MAAR MAANDAG NOG NIET ONGESTELD BEN DAN DENK IK DAT HET EENS TIJD WORD!

He lieve Cynt,

Wat ontzettend spannend meid, jeetje ik hoop het zo voor jou en je mannetje, het lijkt er wel op he dat het raak is!!!!! Nu nog even afwachten en dan volgende week testen... Ik duim voor je.

Liefs Mick

Terug
Bovenaan