Nog niets......

Even een klaag berichtje ...

Ben morgen 41 weken... en ik trek t echt niet meer..
De moed is me na gister ook in de schoenen gezakt.

Ik was gister bij de VK geweest en mijn baarmoedermond was nog steeds een tuutje zoals ze het zei... dus nog niet verstreken. Terwijl ik echt al veel voorweeën heb.

Ze heeft de boel gestimuleerd en als het niet werkt maandag nog een keer.
Ik ben t zooooo zat.. Ik heb me mijn hele zwangerschap niet lekker in m'n vel gevoeld na alles wat er is gebeurd en nu duurd t ook nog zo lang..

We zullen zien wat er gebeurd..
Voelt al beter om t weer even neer te zetten hier :)

Kus amanda

Lieve schat, wat vervelend zeg. Kan me helemaal voorstellen dat je er nu klaar mee bent. Helemaal als je nu te horen krijgt dat de voorweeën nog niks in beweging gebracht hebben.
Toch even een opbeurend woordje van mij... We lezen hier de een na de ander die uiteindelijk als t begint vrij rap aan de volledige ontsluiting zit. Ik probeer daar enige troost uit te halen dat als t begint we goed aan de slag kunnen. Maar ja, ben met je eens, kom maar op met dat echte werk!
Nou ik lees en leef nog even met je mee hoor, ben maandag 40wk en bij mijn rommelt er nog weinig. Af en toe kleine krampjes maar mag geen naam hebben.
Veel liefs kim

Zo houden we elkaar op de been :)

1 voor 1 hebben we er geen zin meer in.. maar uiteindelijk gaan we toch wel bevallen... maar t lijkt net alsof het nooit meer gaat gebeuren...

Ik duim voor veel bevallingen dit weekend! waaronder die van ons ;)

kus amanda

Ik duim ook mee, want ik doe ook mee :) Zaterdag en zondag worden hele mooie dagen om te bevallen. Ik ben maandag 41 weken.

Het clubje van de dames die nog moeten bevallen wordt steeds kleiner :-(

Wel heel vervelend dat er nog weinig te merken is van alle voorweeen amanda88. Maar net als bij iedereen, ook bij jou gaat het eerdaags beginnen.

Meid ik herken je gevoel ik had het ook. Weet ook hoe frustrie het is als iedereen zegt kom op laatste loodjes nog effe etc.

1 ding weet ik wel hoe zatter jij het bent des te beter ben je er klaar voor.

Terug
Bovenaan