Nog niks gezien

Hoi meiden,

Mijn NOD was afgelopen donderdag maar ik ben nog steeds niet ongi. Gisteren erg pijn in mijn borsten en ook een beetje ongikramp. Vandaag heb ik helemaal geen klachten. En ook geen bloed te zien. Wat nu zou ik toch zwanger kunnen zijn? Ik word hier echt gek van van die onzekerheid. Verder heb ik ook geen slijm verlies. Ik hoop wat van jullie tehoren.

Alvast bedankt groetjes Selma

Hoi Selma, ik heb precies hetzelfde. Mijn NOD was vrijdag en ik heb sinds een dag of 2, 3, gevoelige/pijnlijke tepels/borsten. Ik heb een heel onregelmatige cyclus, dus ik wacht nog even met testen, maar als ik jou was en je bent nog nooit zo lang hoeven wachten, zou ik inderdaad een testje ertegenaan gooien. Succes!
Ikzelf begin nu hoop te krijgen, jij ook?

Hoi selma,

Mijn NOD was vrijdag en ik ben nog niet ongi. wel een beetje ongi pijn. Wil eigenlijk testen,maar ook weer niet omdat als de test negatief is je weer met je neus op de feiten wordt gedrukt.
Ik wacht nog even en droom nog even verder.

groetjes maddelon

mijn ongi was op 1 juli en ik heb een onregelmatige cyclus meestal 20 dagen en 1 keer van 29 dagen ik ben nu dus 4 dagen overtijd en ik heb een test gedaan maar die werken niet bij mij,want bij mijn dochter wist ik het pas bij 10 weken en ik heb 2 miskramen gehad ook met 10 weken dus ik zal het af moeten wachten,als ik donderdag niet ongi ben dan bel ik met de vk spreekuur groetjes en ik hoop op een reactie

Terug
Bovenaan