nog niks in aantocht!

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

Vandaag 1 week + 1 dag overtijd!nog geen ongi in zicht!we blijven geduldig afwachten!ga nog niet testen! waarschijnlijk komt mijn moeder dinsdag terug uit zweden, dus waarschijnlijk en hopelijk aan einde van de week crematie!loop er zo tegen aan te hikken, ben er nu aan toe om afscheid te nemen en langzaamaan door te gaan na 2 week alweer bijna!wou jullie dus nog even op de hoogte brengen!Hoe gaat het met jullie klusserij en nod's?
liefs

Nog heel veel sterkte. Ik had gisteren zo een vroege test gedaan van clear bleu, maar die was negatief

Hoihoi!

Ik snap dat je erg tegen de crematie aan hikt... Misschien geeft het afscheid nemen en de crematie je wat rust en komt je menstruatie daarna wel op gang. Mijn menstruatie is in de week dat mijn oma overleed ook anderhalve week later gekomen. Wie weet is dat bij jou ook het geval.
Toch hoop ik voor je dat je zwanger bent!

Ik zit nu op mijn derde dag van mijn ongi deze ronde, dus op naar ronde 20... Pfff... Heb net een update geplaatst ovet hoe het er met ons voorstaat.

Succes met het uitblijven van je ongi en enorm veel sterkte tijdens de crematie deze week!

Liefs Daisy

@pinkiepeanuts; balen meid maar ben je al lang overtijd?

@lieve daisy, ja als het wel de spanning is waardoor het uitblijft laat me dan maar snel ongi worden kunnen we idd weer verder!Och meissie ronde 20 alweer balen, hoop dat het heel gauw raak is voor jullie! zit ik te zeuren, zit nog maar in ronde 2 ;-(
bedankt voor jullie reacties!

Liefs en xxx

Ach, ronde 2 of ronde 20, elke ronde voelt als 1 teveel! Alleen wij lopen sinds kort bij de gynaecoloog, wellicht dat het met hulp wel lukt! Mijn update staat trouwens bij als het langer duurt...

Succes!

He meis, wat vervelend dat je nog geen uitsluitsel hebt!
Wanneer wilde je gaat testen? Pas na de crematie?

Succes met deze wachtende dagen...

Lieve Neomi,

Ik leef echt met je mee. Wens je enorm veel sterkte voor nu, dinsdag en natuurlijk de tijd erna. Wat een tegenstrijdige gevoelens zul je hebben.

Ik wens je het allerbeste. Liefs

He Meis,

Leef met je mee! Heel veel sterkte in deze dubbele en moeilijke tijd!

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan