Nog niks, maar t wordt ook niks

Hoi dames,

Ben een beetjeveel depri.
Ben nog altijd niet ongi geworden, mijn nod was 6 juli en ikhad gezegd dat ik morgen een test zou doen. Maar mijn man kon niet wachten en nu heb ik hem juist al gedaan. ja dat was balen seg, hij was negatief. Nu, ik moet wel zegen dat ik juist 2 uurtjes daarvoor een glas wijn had gedronken, ik weet niet of het daar iets mee te maken heeft, maar da zal wel niet. Ik voel me echt niet plezant op dit moment. Ik weet het wel, het is nog maar ronde 1 maar daarom is valt het misschien ook zo hard tegen, je hoopt toch altijd dat het bij jou wel van de eerste keer lukt.
Nu, ik laat mijn hoop nog niet echt varen. Zolang ik nog niet ongi ben... dan zal ik over een paar dagen nog eens een test doen.
Bedankt om te luisteren.

Veel liefs,
Bea
 
Hoi Bea,

Klote hoor. Ik zit (zat) ook in ronde 1 en had ook op 6 juli mijn NOD. Toevallig. Had ook echt verschijnselen die verdacht veel leken op een zwangerschap. Ben ik vandaag ongi geworden, balen dus. Weet hoe je je voelt, maar niet getreurd we gaan gewoon voor ronde 2. Het lukt ons echt nog wel. Kunnen we in ieder geval nog lekker verder gaan met oefenen.
Sterkte nog,

Liefs Sanne
 
Lieve Bea,

Even een paar dingen, ik kan me goed voorstellen dat je je nu ontzettend klote voelt. Ik zou zeggen, als je over een paar dagen nog niet ongi bent zou ik met ochtendurine gaan testen. In je ochtendurine is namelijk bij zwangerschap meer hcg aanwezig, het hormoon dat je zwangerschap aangeeft op een test.
Ook is het wel zo dat als je in ronde 1 zit je lichaam nog heel erg moet wennen. Je hormonen kunnen heel raar reageren en een heel ander ritme aan nemen.
Dan nog dat wijntje, lekker blijven doen hoor, dit heeft totaal geen invloed op de test.

Ik zou zeggen, wacht dus nog een paar dagen af en doe dan s'ochtends een test.

Morgenochtend ga ik zelf testen, ik ben benieuwd!!!

Ik zal voor je blijven duimen!!!!

Dikke knuffel, Ank
 
lieve bea,

we hebben elkaar nog niet echt "gesproken" hier, maar ik wilde wel effies reageren.

het is absoluut kl#te als je ongi wordt als je dat niet wilt, maar je hebt pas 1 x de mogelijkheid gehad om zwanger te worden, dus probeer jezelf niet nu al de kop gek te maken na deze ene poging. stel je er op in dat het bij ong 80% binnen een jaar lukt, en bij ong 93% binnen 2 jaar. de rest lukt het niet bij, of via ivf etc.

Ik bedoel het goed wat ik hier voor je op schrijf, maar ik heb het idee dat je er zooooo eeerrrgg op had gehoopt dat je meteen zwanger zou raken, maar nu is het niet gelukt, en je bent gelijk depri zeg je....
lieve bea, let op dat je dit niet iedere maand zo krijgt, dan maak je het naar mijn idee zo moeilijk voor jezelf. een teleurstelling is natuurlijk gezond!! dat hebben we allemaal, maar ik heb meerdere berichtjes van je gelezen en in een aantal kwam naar voren dat je er zoveel mee bezig was.

ik hoop dat het goed overkomt mijn berichtje (het is namelijk goed bedoeld) want ik weet uit eigen ervaring dat je jezelf de kop zo gek kunt maken dat je echt heel erg verdrietig kunt worden....en omdat ik het gevoel heb dat jij jezelf ook de kop gek kunt maken wil ik je alleen een beetje daar voor waarschuwen.....als dat mag...

xx kimpansee
 
hoi hoi,ik sluit me aan bij kimpasee,je bent net in ronde 1,als je er te veel mee bezig houd lukt het juist niet ik weet dat dit heel moeilijk is,maar probeer gewoon te leven zoals je normaal deed,i kheb het ook gehad zat helemaal in een depresie,maar nu heb ik zoiets van als me lichaam er klaar voor is dan gebeurd het eerder niet,en me elke maand ongelukkig voelen wil ik ook niet,ik begrijp je heel goed echt waar kop op meid,het lukt je echt wel geduld hebben is met zwanger worden een vereiste sucses met de volgende ronde gr manuela
 
Terug
Bovenaan