nog niks te zien

A

Anoniem

Guest
Dolgelukkig was ik, eindelijk zwanger van onze 3e. Eerder was het al een keer mis gegaan,   en ook gezien mijn leeftijd kwam ik in aanmerking voor een vroege echo.
Maar, helaas, er was nog geen aktiviteit te zien. Misschien te vroeg, misschien een leeg vruchtzakje, wie zal het zeggen.
Volgende week mag ik weer teruggekomen, en worden hele spannende dagen....
Heeft iemand anders hier ervaring mee ?

Hoi Jokie,
Hoe ver zou je zijn, denk je? Als je echt nog heel pril bent, kan het ook zijn dat er echt nog niets te zien is he?
Ik duim voor je!
Patricia

hoi,
heel herkenbaar: met 6 weken zwangerschap echo gehad (ivm acute buikpijn). Er bleek wel een vruchtzakje maar verder niets.De gyn kon niet zeggen of het hierbij zou blijven of dat er een vruchtje zou komen. Qua termijn had er een vruchtje zichtbaar kunnen zijn, maar dat kan ook wel iets later...2 weken later opnieuw echo: gelukkig zat er toen wel een vruchtje! Het waren wel spannende rare weken: de test is postitief, maar ben ik nu zwanger of niet...???
Dat vruchtje is inmiddels geboren: op 02-01 mama geworden van Jaap!!
Héél véél succes en sterkte met afwachten. Ik duim voor je dat er een vruchtje ingaat groeien!!
Groetjes, mira

Ik heb ook zoiets gehad. Ik kreeg een echo voor termijnbepaling, omdat ik een onregelmatige cyclus had gehad. Ik had toen 8,5 week zwanger moeten zijn, dus ik hoopte op een kloppend hartje, maar er was alleen maar een vruchtblaasje te zien, dus het leek eerder op zo'n 5,5 week. Drie weken later wel een fantastische echo!! En nu alweer 14 weken zwanger. Mijn ovulatie was gewoon drie weken later geweest dan ik verwacht had. Tja... Wanhoop dus niet te snel, maar afwachten is wel moeilijk, he!

Liefs,
Noa

Terug
Bovenaan