nog niks van kraamzorg gehoord.......

he mensen,

een paar maand geleden heb ik wel een brief gehad met de mededeling dat ik was aangemeld. daar stond ook in dat je in de 6de maand gebeld wordt en in de 7de maand een gesprek hebt....
maar ik ben nu 31,1 week zwanger en heb nog niks gehoord!
is dit raar???? of hebben jullie ook nog niks gehoord?

liefs wilma

Hai, ik hoor eigenlijk op het oktoberforum. Ik ben nu 35 weken en 6 dagen zwanger, en heb afgelopen woensdag pas de (telefonische) intake gehad. Ze belden in mijn 34 ste week om deze afspraak te maken. Voor die tijd heb ik ook niets gehoord !!

gr. Peet

ik heb ook nog niets gehoord, maar volgens mij is het megadruk bij de kraambureaus. hier in de omgeving is in ieder geval een babyboom (sommige mensen krijgen niet eens kraamzorg namelijk, omdat het te druk is). komt vast wel een keertje!

Zelf was ik juist erg verbaasd dat ik de telefonische intake al achter de rug heb inmiddels.... tijdens mijn vorige zw.schap was ik bijna 37 weken zwanger toen ik nog eens gebeld werd.
Als je in elk geval maar een brief hebt waarin staat dat je ingeschreven bent.... komt het wel goed.

groetjes,
Marije

Ik heb het telefoontje ook al gehad vorige week (29 weken) en ze komen over twee weekjes langs. Ik vond het erg snel, je hoort dat het overal heel erg druk is, maar ik merk er niks van.
Anders bel je ze zelf even op om te vragen. Je kan er denk ik wel vanuit gaan dat het goed komt, maar je weet maar nooit en dan voel je jezelf er wat geruster over als je ze gesproken hebt.

Ik ben nu 28 wkn en 3 dgn en toevallig ben ik vanmorgen gebeld eerst zouden ze langskomen maar later werd ik teruggebeld dat ze het telefonisch gingen doen dus ik heb alles opgeschreven en alles wat besproken is wordt nu opgestuurd.

Ik ben 32 weken zwanger en heb toevallig vanochtend gebeld naar de kraamzorg om te vragen of alles wel goed is gegaan met mijn aanmelding (je weet nooit tenslotte). Er wordt in week 36 pas telefonisch contact met me opgenomen, de week erna komt er iemand langs. Vind het zelf rijkelijk laat, maar dat zal wel vanwege de drukte komen...

Ik heb afgelopen week mijn intake gesprek gehad. Was toen 31 weken zwanger.
Ik denk ook dat het per kraamzorg verschillend is. Bij de 1e zwangerschap had ik pas in week 36 een intake gesprek.

Maar mocht je twijfelen, kan je ook zelf altijd contact opnemen met je kraamzorg , dan weet je in ieder geval wanneer ze komen.

Terug
Bovenaan