nog niks!!!!!!!

Hoi dames,

Hendrika, Om op jouw berichtje te antwoorden, ja, ik weet al iets, de test was negatief en ik ben nogaltijd niet ongi en het voelt ook niet alsof het eraan komt. Ben nu al 16 dagen overtijd. Weet het ook niet meer hoor. Ga eens een afspraak met m'n ha maken en vragen hoe en wat.

Voor de rest, ik heb nog niet alles kunnen lezen, maar ik wil iedereen die positief testte, van harte gelukwensen met de zwangerschap, geniet ervan, raak het scherm even aan wie weet is het besmettelijk.
Ik ga proberen terug elke dag te komen op forum, want als je een dagje overslaat kan je bijna niet meer volgen.

Veel liefs,
Bea

AL 16dagen overtijd!!

Meid ik heb een keer een cyclus van 48dagen gehad om gek van te worden. Ik weet helemaal hoe jij je voelt.
Kop op het komt vanzelf wel weer, maar die onzekerheid is het ergste he.

Ik wil je in iedergeval heel veel succes en toch ook sterkte wensen. En ik duim voor je dat alles positief uitvalt.

Liefs Bibi

Argh, 16 dagen overtijd, om gek van te worden. Balen dat je niet een positieve test had!!

De huisarts is misschien wel een goed idee ja....

Succes en groetjes, Hendrika..

He Bea,

Ben even niet geweest en las net het hele verhaal over anoniem. Ik wou nog even aan je kwijt dat ik erg blij ben dat je bent gebleven! We zijn er met z'n alle voor elkaar, hoe vaak of hoe weinig iemand ook op het forum is!

Knuffel Vanessa

Terug
Bovenaan