nog niks...

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
Zoals beloofd hier een berichtje van mij. Ik zou vandaag ongi moeten worden maar heb gelukkig nog niks roods ondekt.
Maar gister een heeeeeel klein beetje helder bloed verloren (was echt bijna niks, merkte het bij het SORRY afvegen) Ik dacht shit nu ben ik toch ongi. Ik baalde, dacht al nu zit ik in de 3de ronde maar 6 uur later was er nog niks van bloed te bekennen. Dus afwachten maar...
Ik heb nog wel even een vraagje over een cyclus. Als ik aan de pil was slikte ik het tot de strip eindigde en dat was op een donderdag ik werd dan altijd de dinsdag daarna ongi tot vrijdag en op de vrijdag begon ik ook weer met de pil. Dan slikte ik de pil weer tot de volgende stop (dat is dus 28 dagen toch?) Maar nu ik geen pil meer slik is je cyclus dan nog steeds 28 dagen of is het langer. mijn moeder zei dat het een maand was, als zij 2 augustus ongi werd dan werd ze dat 2 september weer. Dus ben ik na deze cyclus van 28 dagen nu wel overtijd of moet ik wachten tot 21 augustus. ( ben namelijk vorige maand 21 juli ongi geworden) Ik hoop dat jullie dit snappen en mij hier duidelijkheid in kunnen geven want ik snap het soms niet meer.
veel liefs simone 21

Simone,
dit is voor iedereen verschillen je kunt een cyclus van 28 dagen hebben maar ook van 60 dagen.
dit is voor iedereen anders. En dat je tijdens de pil een 28 daagse cyclus is is normaal....die word namenlijk voor je gemaakt door de pil.
Als je net gestopt bent kan het wel even duren voor je "normale" cyclus op gang komt....
Ik ben namenlijk een keer een week te vroeg ongesteld geworden.....een keer 2 weken aan een stuk....een keer anderhalve week te laat..... het kan allemaal en je lichaam heeft over het algemeen een 3 tot 4 maanden nodig om de pil uit je lichaam te verdrijven.....zodat je daarna weer een normale cyclus krijgt.....Maar let op....dit geld niet voor iedereen.
Lees maar eens wat vaker op dit forum dan zul je merken dat dit iedere keer weer anders is.
Groetjes en succes!

Hoi Simone,

zoals San ook zegt, de cyclus van 28 dagen wordt voor je gedaan door de pil.
Bij mij is m'n cyclus hetzelfde als voor pilgebruik, met dezelfde nare symptomen als (bijna) flauwvallen op de 1e ongidag, rugpijn enz.
Bij mij is m'n cyclus 27 dagen, bij m'n schoonzusje 6 weken.
Verschilt dus echt per persoon.

Groetjes

Hoi naamgenootje! Mijn cyclus schommelt tussen de 32 en 37 dagen.... Hoe langer je gestopt bent met de pil, hoe meer inzicht je krijgt in je cyclus.
Veel succes!

Hi Simone,

Lastig hè, je weet gewoon niet waar je van op aan kan. Als je het zeker wil weten zou ik gewoon eind van de week een test doen.

Als die dan negatief is weet je dat in ieder geval En als hij positief is tja...FEESSIE!!!

Succes met afwachten.
en hou ons op de hoogte.

Liefs Bieb.

Terug
Bovenaan