nog niks...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Voor iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd. Ik wens jullie alle geluk van de wereld.
Vor iedereen die ongi is geworden: balen balen en nog eens balen. Hopelijk volgende maand meer geluk...
En voor iedereen die net als ik in diepe spanning zit: probeer je gedachten er een beetje van af te zetten. Het zou mooi zijn als je zwanger bent maar als het niet zo is prebeer je het gewoon weer. Er komen nog genoeg kansen en jullie tijd komt echt nog wel ( en daarbij ook mijn tijd)
Ik ben nog steeds niet ongi ben dus al 4 dagen overtijd. Heb nog steeds geen ongi klachten. Ik wacht dus nog steeds rustig af. Als er maandag nog niks is ga ik even langs de ha voor een testje. Wie weet wat voor testen ze bij de ha gebruiken? zijn dat andere dan je in de winkel kan krijgen?
Nou allemaal rustig aan geniet van het weekend en suc6.
veel liefs simone21

ik ben 1 dag overtijd, en ik word er gek van, om de 5 minuten naar het toilet kijken of er toch niet iest is. Ik weet ook niet wat de ha gebruikt voor test. Ik geloof een bloedtest maar dat weet ik niet zeker.

Hallo
ik ben al 6 maanden bezig en heb nog geen geluk gehad, ben ook een keer 4 dagen over tijd geweest en heb ook een test via de ha gehad toen.
Ze gebruiken dezelfde testen als dat je er eentje bij de apotheek zou halen.
Niet eens een dure ofzo die goedkopere testen zijn even betrouwbaar vertelde ha mij.

Terug
Bovenaan