Nog niks

A

Anoniem

Guest
Wachten duurt lang. Zit nu op dag 35 en nog RD te bekennen. 11 juni is mn spiraal eruit gegaan, dus het zal wel even op gang moeten komen. Ben wel 14 juni ongi geweest en dat 8 dagen lang.  Zondag getest en die was helaas negatief(kon ook niet anders). We gaan dit weekend eventueel weer testen.

Ik voel ook niet zoveel. Wel een beetje raar gevoel in mn buik. Dacht vanochtend dat ik ongi zou worden. Niet dus. Ben vreselijk verkouden dus kan ook zijn dat het daardoor uitblijft. Ik heb geen idee. Ik weet het allemaal niet zo goed meer hoe het was voor mn eerste zwangerschap. hahaha dat klinkt gek!!! Dat is al 3 jaar geleden dus tja...

Maar zijn er meiden die hier ervaring mee hebben....Weer een normale cyclus na het verwijderen van spiraal(mirena)

gr Linda

Hi Linda, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb al een paar keer gelezen hier dat bij een spiraaltje je cyclus gewoon door blijft gaan. Als het nu ineens langer wegblijft, dan zou dat misschien wel zwanger betekenen? Ik hoop het voor je! Misschien kunnen anderen hier ook nog even op reageren... Monika

Hoi Linda,

Ik weet niet of je me berichtje gelezen had dat de ene test gevoeliger is als de andere. Maar ik hoop voor je dat het zo mag zijn en ik duim voor je.

Veel liefs Caressa

Ja ik had je andere berichtje gelezen. Heb ook een mail gestuurd naar Mat Care over die witte streep. Ze zeiden dat de streep echt roze moet zijn(al is het maar een beetje) maar als er een witte streep is telt hij niet. Vind het toch wel raar. Maar goed gisteren toch nog maar een keer getest en wederom negatief. Het zal allemaal wel. Ben nu 7 dagen over tijd en we wachten het maar rusig af. Anders na volgende week ff de HA bellen.

gr Linda

Terug
Bovenaan