nog niks

ben eergister gestript....om 12 uur smiddags
had gelijk wat last onderin....maar totaal niet t gewenste effect

wel had ik savonds behoorlijke harde buiken om de 10 minuten en verloor ik snotachtige bloederige smurrie ( slijmprop?!?!

savonds op bed gegaan met t idee we moeten er vannacht vast weer af
maar nee hoor!!...niks aan t handje gister!

wel heb ik t idee dat ik de baby minder voelde...vk gebeld....ziekenhuis hartfilmpje en echo gehad

alles oke!

t enige waar ik me zorgen om maak(te) was dat ze een meting deden..en wat bleek?
volgens de gyn heb ik een reuzebaby in de buik....4400 gr word ie nu op geschat...maar t kan ook 10 pond zijn zei ze

ik moet geprikt worden op zwangerschapszuiker...morgen ( vandaag dus)

maar mijn vk heeft me gerust gesteld...die meetingen blijken niet erg betrouwbaar

al met al ben ik t meer dan zat....t is nu 3 uur snachts en ik loop weer te klokken....maar t zal wel weer niks zijn...

sterkte iedereen!

Hoi,

Wat vervelend zeg, hopelijk zet het toch door want al die gebroken nachten is echt niets. Als het stippen nu niets doen, gaan ze dan nog wat anders doen of moet je dan toch gewoon wachten?

Succes

Hej meid wat balen dat het bij jou ook niet doorzet,ik ben ook op van de slapeloze nachten,vk zei dat ik wel een slaapmiddel voor een nacht kon krijgen maar doe doet zelf liever niet,al met al veel gerommel weinig slaap,wens je veel sterkte en hopelijk zet het voor ons allebei snel door

Hoi,

Wat erg als het wel rommelt maar niet doorzet..

Ik en blij dat het bij mij begonnen is en ook zo snel heeft doorgezet,had er niet aan moeten denken om dagen zo te moeten lopen...

Nou meiden heel veel sterkte enig hou jullie in de gaten hier...

pfff, ik had echt gedacht dat jij de kleine al in je armen zou hebben! Ik hoop voor je dat het nu toch echt snel gaat doorzetten! succes nog even met deze zware laatste loodjes!

Terug
Bovenaan