Nog niks......

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag 2 weken geleden een positieve ovulatietest en nog niet ongesteld. Ik heb echt geen flauw idee welke kant het op gaat mijn lichaam geeft zulke tegenstrijdige klachten. Heb wel al een paar dagen het idee dat het eraan komt wat lichte kramp, plompjes/steekjes, wat rugpijn, opgezette harde buik (heel erg heb ik nooit zo) en zwaarder maar mijn huid is rustig, ben moe, trillerig en af en toe misselijk. Zit ook totaal niet lekker in mijn vel herken mezelf af en toe niet meer soms echt zn dipgevoel bleh......

Hebben jullie enig idee welke dag ik als eisprong aan moet houden had zaterdag, zondag en maandag positieve test en ben toen maar gestopt.

We wachten nog maar af tot maandag denk ik.

Fijn weekend!

Hey meid.

Inderdaad erg spannend.
Ik zou als ik jou was over 2 daagjes toch echt te gaan testen. Misschien dat je dan kans om toch positief te testen.
Heel erg veel succes! Vind het erg spannend voor je.

Liefs

Lastig hè? Ik had ook het gevoel zaterdag twee week geleden mijn ovulatie te hebben, zou dan vandaag ongi moeten worden..nog niks, heb ook wat vage klachten...morgen maar eens testen..
Succes

Spannend Suto! Maandag ga ik denk ik testen..... Morgen zie ik familie dan wil ik het niet weten dan kan ik mijn mond niet houden hahaha

We zullen zien!

Hey beauty, hier vanmorgen een positieve test....hoop dat je morgen ook positief test, xx

Suc6 Beauty morgen met testen. Ik zal voor je duimen.

Anne

Terug
Bovenaan