nog nix dag 4

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik wil jullie even op de hoogte brengen van mijn laatste ontwikkelingen: Nog steeds nix!!!!!
Gister had ik geen tijd om op het forum te komen maar de ontwikkelingen zijn nog het zelfde, Ik heb een drukke baan en als ik de hele dag bezig ben voel ik af en toe wel ik af en toe wel gemene steken in mijn borsten en als ik snel opsta nadat ik gebukt heb dan draait de hele wereld. Maar als ik sávond tot rust kom dan worden de klachten veel erger, ik word er s ´nachs zelfs wakker van. Ik begin er al aan te wennen dat ik niet ongesteld ben geworden en ben er ook niet meer zo mee bezig het is eigelijk al normaal het voelt heel goed, ze beginnen er eigelijk al heel blij mee te zijn en zelfs mijn man zegt nu volgens mij ben je zwanger. Maar niet te enthousiast er kan nog van alles mis gaan. en de eerste test was negatief. als dit zo blijft wil ik donderdag nog een test doen dan zit ik een week na mijn nod.

Ik wens jullie natuurlojk ook alle sterkte en suc6   toe in deze onzekere tijd, en voor de mensen die er al weer aan toe zijn SUC6 MET KLUSSEN!!!!!!!

groet natasjha

Hoi Natasjha,

Ik wilde alleen maar even zeggen dat ik voor je duim en hoop dat het raak is een week over tijd moet een de beste uitslag geven toch.

Liefs Leonie

Terug
Bovenaan