Nog nooit meegemaakt....

Durf het bijna niet uit te spreken,maar onze kleine vent is zo lief en rustig!mn andere 2 kids had ik het veel drukker mee(gingen bv slecht slapen en veel willen drinken,snachts in de weer enz)
nu weet ik soms niet wat me overkomt
kan hem zo in zn bedje leggen,(soms speentje even nodig)maar laat zich soms ook al door grote zus troosten door een aai over zn bolletje...meestal hoor je hem gelijk niet meer.
als ie wakker is kijkt ie superlief in het rond en is dan ook relax
hij komt iedere 3 a 4 uur voor de borst,slaapt daarna weer verder of is tevreden wakker
de nachten vallen enorm mee,1 voeding vroeg in de nacht,daarna slapen of wat geluidjes maken
en vroeg in de ochend,slaapt dan even nog naast mama verder
eigenlijk huilt hij alleen als ie honger heeft of in zn blote billen ligt haha....
wil niet opscheppen over mn kereltje hoor maar ben gewoon supertrots op hem....hoop wel dat ie zo blijft,dan is het deze keer een makkie voor ons
de andere 2 kids waren zo makkelijk niet hoor
vroegen veel meer aandacht
ben benieuwd

liefs jootje

Je mag hier best opscheppen hoor!!! Heerlijk joh dat het zo makkelijk gaat!! Is idd even wat anders hihi. Ik zeg lekker genieten meid!! Er komen vast wel weer onrustige tijden..;-)

Liefs ciomama

mag ik vragen hoe oud/jong je zoontje is?
mijn meisje is inmiddels bijna 6 weken en was tot 4 weken ook zo makkelijk en super lief, precies jou verhaal, mar nu laat ze zich wel meer horen maar is nog heel makkelijk hoor, niets te klagen, 's avonds rond half 10-10 bv en dan tot half 4- 4 uur en dan rond 8 uur en wat ook belangrijk is dat ze snachts gelijk weer gaan slapen dat doet die van mij ook. Echt genieten he? en zo knap je zelf ook zo lekker op.

geniet van jullie kleine kindjes

Hij is van 2 april dus weet dat het nog veel kan veranderen,dat zag ik ook bij mn 2de kindje,maar die was gelijk al een nachtbraker,overdag heel rustig
mn 1ste was dag en nacht in de weer en heb ik ook een tijdje ingebakerd gehad.
dus dit is voor ons al wel luxe.weet ook wel dat ze natuurlijk steeds meer wakker zijn en aandacht vragen,dat mag ook en hoort erbij.maar voor nu heel fijn zo een baby,voel me best al fit ook.

liefs jootje

Jootje!!! Ga even lekker door met opscheppen!! Hallo dat mag hier toch gewoon. Kindjes zijn er om over op te scheppen. En je moet beretrots zijn dat het gewoon zo goed gaat! Dat wil toch iedereen zo'n lekker tevreden kindje!

Dus...lekker door blijven opscheppen en lekker blij zijn!!!

Liefs!

Fijn he dat opscheppen, beter dan het geklaag wat er soms ook kan zijn hoor, Ik was bij de 5e ook dag en nacht in de weer met hem, tot een half jaar kwam hij om de 2,5-3 uur nou dan blijf je lekker bezig dan ben je nu zo blij dat je zo'n zoet meisje hebt,dan weet je weer dat het heel anders kan en geniet je dubbel.

geniet allemaal en positieve discussies wordt iedereen blij van toch?

Wat heerlijk meid! Geniet er van! Het kan zo anders hè? Dit is geen opscheppen hoor, hij is gewoon zo makkelijk. Nou makkelijk toch??? haha!

Terug
Bovenaan