Nog nooit...

Hallo allemaal,

Nog nooit was ik overtijd! Zelfs niet als ik zwanger was. Ik testte altijd al voor NOD of op NOD, want dan wist ik gewoon dat ik zwanger was. Nu weet ik het niet! Niet gewoon ongi geworden op mijn NOD, zoals altijd. En nu? Ik, degene die altijd tegen iedereen zegt: als je zekerheid wilt hebben, moet je testen. Uitregekend ik durf niet te testen. Bang voor de teleurstelling. Hoewel ik sinds gisteren toch een aantal bekende dingen durf te herkennen. Maar omdat ik elke keer wel een aantal van die voortekenen heb, durf ik het nog niet te geloven. Ben al zo vaak teleurgesteld. Dus we wachten vandaag nog even af. Je weet maar nooit. En dan kom ik toch aan het testen. Duimen jullie mee?

Groetjes, Kat

lieve Kat,

voor jou duim ik me helemaal suf hoor, maar dan moet je niet een hele
week gaan wachten met testen, anders hou ik geen duimen over hihihihi.

Meid je maakt het wel spannend zo, maar ik kan me je gevoel zo goed indenken joh.

Hopelijk weet je het toch snel (en ik ook ,voor mijn duimen hahaha)

veel liefs Hester  

hoi kat

jeetje wat spannend en was zou jij je zenuwachtig voelen..............brrrrrrrrrrrrrrr

ik duim ook mee   (dat zijn er al twee)

succes ermee en als de tijd rijp is dan meteen doen he!!!!!!

liefs tobi

Hoi,

Kon me niet langer bedwingen. Een CB digitaal gedaan. Helaas niet zwanger.(ook nog niet ongi)  Maar goed, op naar de volgende ronde. Maar wanneer nou mijn NOD gaat worden? Geen idee. Heb dit nog nooit meegemaakt.

Groetjes, Kat

Hoi Kat ,ik las je berichtje,wel klote zeg.....heb het zelfde probleem.Ben nu op de 37 ste dag en durf ook niet te testen.vorige maand was ik met 35 ste dag naar de dokter geweest voor een test,dacht echt dat ik zwanger was maar helaas,de volgende dag begon mijn menstruatie.Normaal als ik de pil slik heb ik cyclus van 28 dagen precies.Slik nu ruim 4 maanden geen pil meer,hoe lang moet ik nu wachten ze worden steeds langer ik weet het even niet meer......gr sjep

Kat,

wanneer was je miskraam, want soms duurt het gewoon even voordat je
weer een normale cyclus hebt. Ik ben na mijn miskraam gaan
temperaturen, daardoor wist ik wanneer ik mijn eisprong had gehad, en
wanneer ik dus mijn menstruatie kon verwachten.

Nou sterkte meid en ik hoop dat je snel weer ongi bent. En dan nieuwe ronde nieuwe kansen.

Groetjes

Miep

Ik zou beginnen met spannend hoor, maar lees dat je inmiddels hebt getest, balen dat ie negatief is.
Je kunt hoe cliché het ook mag klinken alleen maar afwachten, misschien heb je te weinig hcg in je bloed....
Mocht je wel ongi worden is dat natuurlijk flink balen.
Ik zit ook wel in spanning moet het vandaag ook worden tot dusver nog niets, maar dinsdag wel een negatieve test, en vanmorgen flink ongi gevoel dus verwacht dat mijn ongi wel gaat komen.
Jij in iedergeval succes/sterkte met wachten.
Liefs van mij

He bah, wat een onzekerheid. Maar toch nog een sprankje hoop. Bij allebei mijn zwangerschappen duurde het ook even voor de testen aangaven dat ik zwanger was, dus wie weet, ik duim voor je.....

Terug
Bovenaan