nog onzeker

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik word helemaal gek van de onzekerheid ben nog steeds niet ongi (5 dagen overtijd) heb vanochtend weer een test gedaan, maar helaas weer negatief, wanneer is het verstandig om naar de HA te gaan? Ik heb nog steeds de hele dag buikpij, maar dat heb ik al vanaf afgelopen maabdag ben vandaag ook al de hele dag niet lekker. Ik wil van die onzekerheid af!

Liefs Cindy23

Hoi Cindy

Ben je al lang gestopt met de pil?
Toen ik de laatste keer een aantal dagen overtijd was had ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt om de ha te bellen. Toen ik het verhaal aan de assistente vertelde zei zij me dat ik gewoon moest wachten op de volgende ongi. Dit antwoord was niet wat ik had verwacht en ik baalde flink maar na een paar dagen werd ik toch ongi. De onzekerheid is het ergste dat kan ik je wel vertellen.
Ik weet niet hoe jouw assistente is maar anders zou ik haar niks vertellen en gewoon zeggen dat je een afspraak wilt maken. Misschien dat de ha aan de hand van ee nbloedtst of urine monster jou meer info kan geven.

Veel succes

Hoi Cindy,

Ik weet precies hoe je je voelt helaas, wanneer je naar de HA moet gaan, ik zou het echt niet weten, ik wacht tot ik 14 dagen overtijd ben en dan nog geen positieve test heb, omdat als je 6 weken zwanger bent pas genoeg hormoon hebt om aan MVM mee te doen.
Maar ik hoop voor ons dat we snel zekerheid hebben.
Ik ga morgen weer testen.
Groetjes Hummie

Terug
Bovenaan