Nog onzekerder...

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Wat een gedoe zeg, dat wachten. Ik was hoopvol gestemd met die pijnlijke borsten maar sinds gisteren voel ik helemaal niets meer.... NOD zou tussen woensdag en zondag moeten liggen (cyclus is nog niet helemaal duidelijk). Ik wacht dus maar af. Heb mezelf gezegd dat ik vrijdag mag testen....

Heb exact hetzelfde. Dinsdag, 2 dagen na ei, enorme tepels en heel gevoelig. Heb er zelfs een topicje op dit forum aan gewaagd. Dit weekend namen de klachten af en nu heb ik nergens meer last van. Ik was blij hoopvol door de klachten, maar inmiddels...... de 15e mijn nod, maar weet/vermoed eigelijk al dat ik niet zwanger ben. Heel raar eigenlijk. even ongi afwachten en dan ronde 3 in!
slaap lekker straks
xxx annette

Ooooh dat wachten ook altijd...

Ik had ook pijnlijke borsten een aantal dagen, was de laatste tijd echt erg moe maar m'n lichaam heeft me voor de gek gehouden want ik ben helaas toch ongi geworden.
Voor jou hoop ik natuurlijk niet dat dit gebeurd.

In welke ronde zit je nu?

veel succes!!!

Liefs Leah

Hoi,

Nou, ben dus ook een beetje bang dat het niets is....

Dit is pas ronde 2 en ik heb al een zoontje van 1.5 jaar, dus ik mag niet klagen. Maar had het nog nooit gehad dus had goede hoop. Ik ga er nu maar vanuit dat het niet zo is, dan kan ik in ieder geval niet NOD uitstellen.

Vorige zwangerschap voelde ik helemaal niets, dat is eigenlijk een stuk prettiger. HOu je je jezelf niet voor de gek, het wachten duurt niet zo lang....

Terug
Bovenaan