nog op vakantie naar het buitenland binnenkort?

Hoi allemaal,
half juli ga ik op vakantie naar de caribbean. De vakantie was uiteraard al gepland voor ik zwanger werd. Ik ben er eerlijk gezegd een beetje zenuwachtig voor omdat ik hoop dat het allemaal goed gaat. Ik moet er niet aan denken dat ik daar zit en het gaat mis!
Het is voor mij de eerste keer dus alles is nog nieuw en onzeker dus ik was benieuwd of er nog meer mensen binnenkort op vakantie gaan en of er nog tips zijn???
Groetjes!

Hoi hoi,

Ik ga eind oktober een maand naar Azie, dit is mijn huwelijksreis en dus ook al bijna een jaar gepland! ik ga er zeker voor, al zal ik misschien niet alle geplande activiteiten kunnen doen...
Ik ben dan ongeveer 5,5 a 6 maanden en ga voor 27 dagen weg!
Vind het erg spannend allemaal...

Liefs Vlinder

Ik ga eind november 18 dagen naar Zuid-Afrika. Ook al geboekt voor ik zwanger was en ik ben dan 27 weken. Vind het ook erg spannend, nu al! Met name met vaccinaties ed. Weten jullie hoe dat zit? In ieder geval wel een fijne vakantie alvast!

Hoi,
Ik ben afgelopen okt op vakantie geweest naar turkije was toen net geen 12 weken dus nog erg pril.
Met de vaccinatie s heb ik overlegd met de huisarts en mocht die gewoon.
Ik zou zeggen ga eens informeren.
En ga lekker op vakantie geniet ervan.
Ik ben inmiddels 8 wkn terug moeder geworden van een gezonde dochter en ben blij dat ik gewoon op vakantie ben gegaan.
gr daisy

Hoi,

Wij gaan in augustus naar Isla Margarita (caribbean),
ben dan net 13 weken zwanger.....ook geboekt voordat ik zwanger was!
Maak me ook zorgen of het allemaal goed zal gaan en of het niet slecht is
voor het kindje!? Ben al een beetje op internet informatie aan het zoeken en
moet 22 juli naar de verloskundige, hopelijk heeft die nog informatie!?

Heeft iemand nog informatie?

Liefs Annemiek!

Hoi,
Voor ons is het ook onze huwelijksreis. Ik ben dan ongeveer 9-10 weken.
Ik heb gisteren vaccins gehaald. DTP en hepatitis A blijkt geen probleem te zijn.
Wel hadden ze het over enge worpjes die in je huid kruipen en muggen waar je erg ziek van word, dus ik heb wel speciale deet meegekregen namelijk de gel. De spray heeft mijn vriend maar die mag ik dus niet.
Verder maak ik me meer zorgen over het eten. Het is wel een heel luxe allinclusive resort dus het zal wel goed zitten, maar geen koude salades en opletten dat het er niet al te lang staat geloof ik... maar dat moet je even goed!
Nou volgende week ga ik naar de vk en dan hoop ik dat ze me precies kan vertellen wat ik allemaal kan eten haha.

Hoi,

Ik ga in augustus drie weken naar het buitenland, Was ook al geboekt voor de zwangerschap. Ik maak me niet zo een zorgen, wel dat ik nu zo misselijk ben, dat ik echt bang ben dat ik tegen die tijd me niet goed genoeg voel. Verder kan het volgens mij echt helemaal geen kwaad om te vliegen.

Birgit

Terug
Bovenaan