nog op vakantie

Hoi meiden,

Ik ga volgende week met hemelvaart 2 weken op vakantie, het kan toch geen kwaad om met 27 weken nog te gaan vliegen? zijn er meerdere die nog met vakantie gaan en ook nog gaan vliegen? Ik ben heel erg aan vakantie toe, ik trek het bijna niet meer, ik ben zo moe steeds, herkennen jullie dit?

gr. Sylvia

 
Ik ben eind februari nog geweest, het verschilt per maatschappij.
Bij Transavia mag je vliegen tot week 30 zonder doktersverklaring.
En het kan geen kwaad, ik zou alleen geen lange vliegreis plannen!
 
Bij de meeste maatschappijen tot 30 weken zonder doktersverklaring. Ik ben medio april met 28-29 weken gaan vliegen met Dutchbird naar Zuid-Spanje. Beviel prima.

 
Ben net terug uit engeland, vliegen was geen probleem, had wel een brief meegenomen van de verloskundige, maar daar heeft niemand om gevraagd (ze hadden gezegd dat ze van zwangeren tussen 28 en 32 weken zo'n brief nodig hadden, na 32 weken nemen ze je niet meer mee). En ik ben dus niet naar een land gegaan waar het warm is, want dat lijkt me nu ook niets. Ik vond het prima gaan, ben wel blij nu thuis te zijn. Fijne vakantie!
 
Hoi, ik ben nu 17 weken en over 4 weken ga ik met het vliegtuig naar Rome. Volgens mij kan dat nog gewoon. Maar ik geloof dat sommige maatschappijen idd. vanaf een week of 27-28 wel eens moeilijk kunnen doen. Even navragen dus! Prettige vakantie!
 
HOi, geen punt hoor, ik ga zelf ook met 26 weken nog een weekje naar Griekenland en heb dit vooraf aan de verloskundige gevraagd. Was geen probleem. Ben trouwens ook wel een beetje zenuwachtig.
 
Terug
Bovenaan