Nog opzoek naar een babyfoon?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal...

Er is nu tijdelijk een actie bij blokker, daar hebben wij onze babyfoon gekocht, een digitale babyfoon voor maar 49,95.

Dus als je nog op zoek bent? Wij hebben deze babyfoon nergens zo goedkoop kunnen vinden, dus grijp je kans!!!!

Groetjes José

welke babyfoon is dit dan?

Wij gaan voor de philips dect499 avent.
Maar die is gemiddeld 140euro, maar gelukkig krijgen we deze van mijn broer :)

xxx

Hoiiii!

O nee, zo duur word die van ons niet, maar deze babyfoon is niet duur bij de blokker, het is een Alecto... op deze site staat een voorbeeltje...

http://www.dewinkel.nl/Alecto_DBX88-p-3629.html

Het is een prima babyfoon, zonder poespas...

Groetjes José

Wij hebben 2 jaar geleden een Alecto gekocht en deze bevalt uittekend. Is trouwens een iets minder luxe als dat ze  nu bij Blokker in de aanbieding hebben. Hebben hem nog steeds in gebruik voor mijn zoontje van 2, dus halen er nog een bij. Zo goedkoop als nu bij de Blokker krijg je geen nieuwe, goede (lees storingsvrije) babyfoon.

Hebbes mijn mannetje heeft hem ook op gehaald. Ook een voor mijn schoonzusje. Echt een mooi handig ding en raad hem iedereen aan.

Groetjes

Hoi hoi allemaal,

Volgens de buren is het bij ons een beetje een probleem, aangezien wij redelijk dicht bij een autostrade wonen. Kent iemand dit probleem nog?

De babyfoon die wij op de lijst gezet hebben, kost €139, best veel, maar hier zou je geen probleem hebben met zulke storingen.
En hij bevat een trilfunctie, ook wel interessant vind ik.

Liefs,
van ons...

wij hebben de super nova gekocht

bij ons in de straat wonen veel gezinnen met kleine kinderen en er zijn dus ook veel babyfoons actief. de meesten van alecto en philips en ze hebben bijna allemaal last van storingen.

super nova is de enige babyfoon waar bij ons nog geen storingen van bekend zijn (heel het internet afgestruind)

hoi hoi,

Moet eerlijk zeggen dat wij ook geen storingen hebben van de onze (alecto ...-88)
met onze oude philips wel (de bakkies van de vrachtwagens)
ook ontvangen wij geen berichten van de buren......: )

Groetjes Bertine

Terug
Bovenaan