nog paar daagjes verlof

Hallo.

Ik moet 10 mei weer beginnen werken.Ik kijk er echt wel naar uit!! Ben al van december thuis,bevallen begin maart en nu zijn mijn 9  weekjes dus al bijna om.

Ik werk in een kinderdagverblijf en mag mn zoontje meepakken!! We hebben maar 1 groep dus heb hem altijd bij me. Heerlijk toch!!

Hoe zit het bij jullie? Al veel mama's aan t werk??

Groetjes Carol

Hoi Carol,
ik ben alweer 2 weken aan het werken. Het is een hele klus om alles te plannen. Bij jou zal dat allemaal wel meevallen als je hem gewoon mee kunt nemen. Alleen even goed kijken hoe vroeg je moet opstaan wil je op tijd op je werk komen. Ruim tellen hoor..... want ik was de eerste dag om half 7 op gestaan en was om half 9 op mijn werk.
Groetjes Veerle

Hoi,

Ik ga 8 mei weer aan het werk! En dan 8 weekjes werken en dan is het alweer ZOMERVAKANTIE!!! Hahaha, lang leve het onderwijs, ik kan het iedereen aanraden!

Groetjes,

Eveline

Nog heeeeel even, dan mag ik ook weer! 1 mei wordt ik stipt om 8:00 uur verwacht op mijn werk, ha, ha! Ik hoop maar dat ik het haal, want moet Christian van te voren wegbrengen naar KDV... Maar heb er wel zin in!

Groetjes, Karin
mama van Christian (10 weken)

ik mag 1 mei en 3 mei weer.ik ben zowaar nerveus.ik weet niet eens hoelaat ik moet beginnen want ze zijn vergeten mij een rooster te sturen en maandag zijn alle bedrijven denk ik gesloten of niet?weet iemand dat?
ik heb wel zin om te werken maar ik zal boas wel missen.ik hoop dat de dag snel gaat.
gelukkig is de eerste week papa thuis.kan ik er rustig inkomen

Terug
Bovenaan