nog precies een maand!

en dan zitten we in ons nieuwe huis!
ooohhhh ik kan niet wachten :D
kijk er zo erg naar uit!
naar t moment dat we de sleutel krijgen, t moment dat we vollop kunnen klussen (mn man een heel stuk meer dan ik want ik zit met mn 2 meiden :( )
de verhuisdag en dan t moment dat iedereen weg is, de meubels in elkaar staan en we met zn 4tjes echt kunnen gaan genieten. ooohhhh heerlijk!

t meeste hebben we al in huis. voor de meiden kamer hebben we alles al. meiden gaan samen op 1 kamer tijdelijk totdat we genoeg geld hebben gespaard om een trap naar zolder te laten bouwen.
we hebben een duo ledikant gekocht waar ze in gaan.
de oudste onder, de jongste boven. idiaal!
we hebben de vloer al, de verf en t behang voor hun kamer.
voor de woonkamer zijn we ook zo goed als klaar. moeten alleen nog de vloer kopen maar die hebben we al op t oog dus das een questie van kopen als we de sleutel van t huis hebben.
bijna alles is al ingepakt alleen de dagelijkse spullen nog niet.

de 28e gaan we dus over.
4 feb wordt mn oudste 4 jaar. party dus!
ook daar ben ik nu al vollop mee bezig (ik ken mezelf, daar komt straks niks meer van als we de sleutel hebben)
en dan daarna de baby kamer gaan doen. blauw met wit. zit te denken aan een micky mouse kamertje. lijkt me wel leuk maar weet t nog niet zeker.

we gaan zo'n drukke leuke tijd tegemoet vanaf nu!
oud en nieuw, de verhuizing, nathalia naar de basisschool, de komst van onze zoon, aleiyah naar de peuterspeelzaal, de lente, de zomer (of terwijl lekker weer!!!!!!) enz enz
heerlijk!!!

liefs, do

Hey Do,

Wauw wat leuk zeg en spannend allemaal! Fijn als alles straks af is en dan lekker aftellen dat de kleine geboren gaat worden.

En de kamer blauw met wit leuk hoor, zal vast helemaal top worden.

Succes met klussen en veel plezier met de inrichting.

Liefs RH

Hey Do,

Ik kan je uit ervaring vertellen, een maand gaat heel snel voorbij. Ik hoop dat je ook nog een beetje kunt genieten van je zwangerschap, bij mij is dat er afgelopen maand niet echt van gekomen.

Wij zijn vandaag officieel verhuisd, nu hoop ik snel rust te krijgen en weer te kunnen gaan genieten. Dat zal wel goed komen want ik heb nu geen week meer, dus heb Ik all rust!

Wij hebben voor onze zoon een blauw/witte kamer met Winnie the Pooh. Voor ons kleine meisje hebben we rose/wit gekozen, zij heeft Disney princes behang.
Success met alles!

Liefs do

Hoi Do,

heel veel succes met de verhuizing en de komende drukke tijd die jullie tegemoet gaan.
Zelf gaan we over een week aan de baby kamer beginnen; wij hebben gekozen voor een woezel en pip kamertje. De commode en het bedje hebben we nog van onze dochter, alleen moet het bedje nog in een andere kleur geschilderd worden.

liefs mamadanie

Terug
Bovenaan