Nog ruim 2 weken en....

Laura is een half jaar oud! Iets meer dan een half jaar geleden had ik een klein hulpeloos wurmpie in mijn handen van nog geen 3 kilo en nu... Haar gewicht is verdubbeld, ze weet heel goed wat ze wil en ze begint haar voorkeuren aan te geven! Wat kan er een hoop veranderen in een half jaar. Niet alleen Laura, maar ik ook... Ik ben echt mama geworden en ik merk dat ik bij alles eerst bedenk of dat wel kan met Laura erbij. Ik mis mijn oude leven niet, het is gewoon veranderd!

Ik vind het enorm snel gegaan en ik heb ook echt het idee dat we in een tijdmachine zitten en dat volgende week er een puisterige puber met een brommer op de stoep staat om mijn kleine meisje mee te nemen voor een avondje naar de kroeg. En over twee maanden komt ze me met de immiddels niet meer zo puisterige jongeman vertellen dat ik oma wordt .

En dat allemaal terwijl ik een half jaar geleden nog kinderloos was!

Groetjes Ilona

Idd. Tessa is nu nog maar 10 weken ong. en ik heb t zelfde als jij. Over 2 weken is ze al 3 maanden en moet ik weer gaan werken. Ik weet nog als de dag va gisteren dat ze op m'n buik gelegd werd en dat maatje 50 nog te groot was...
Laatst gaf ik haar de fles en mijn vriend zat erbij. Ik zei tegen hem: moet je je nou eens voorstellen dat we over 23 jaar ( ik was 23 toen ik Tessa kreeg) zo zitten maar dan met ons kleinkind.. Hij vond t maar belachelijk dat ik al zo ver vooruit dacht en had liever niet dat ik dat deed..  
Groetjes Carla

Hoi Ilona,

Ja, echt ongelooflijk hé, eerst loop je met die buik en nu is die kleine al helemaal deel van je leven en kun je zonder niet meer voorstellen! Ik vindt het echt genieten en mis mn oude leven ook niet. Wat ik wel lastig vindt is de combinatie van werken en een kleine. Eigenlijk wil ik altijd bij hem zijn maar ben ook niet het type om volledig thuis te blijven. (omdat ik een eigen praktijk heb voor kunstzinnige therapie kan ik steeds mn eigen tijd in delen)
Ik zal mn best doen Kamielje zo op te voeden dat als hij ooit bij Laura aan de deur zou staan je daar alleen maar blij van wordt!!! Raar idee hé maar het gaat wel super hard!

Zo veel mogelijk genieten maar!!!
Groetjes Leonie

Ja, wie weet worden we ooit familie.... Sorry, maar ik moet er nog even niet aan denken, mocht het ooit zo ver komen, dan hoop ik idd dat ik er blij van word als hij voor de deur staat. Laten we afspreken dat we dan tegen die tijd een keer een borrel   doen.

Groetjes Ilona

Hallo

Ja de tijd gaat zo snel Meike is alweer 19 weken als mensen vragen hoe oud ze is moet ik altijd even denken zo snel als het gaat
Aan de ene kant mooi en leuk dat ze steeds meer dingetjes gaan ondernemen
Maar andere kant vind ik het wel erg snel gaan ze is onze 3 de en de laatste en dan denk ik nooit meer een baby etc en ik vind het allemaal zo mooi
Al is het goed zo toch heb ik dan een beetje heimwee naar die tijd ook dat mijn andere kindjes nog zo klein waren maar ja de tijd blijft niet stilstaan

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan