Laura is een half jaar oud! Iets meer dan een half jaar geleden had ik een klein hulpeloos wurmpie in mijn handen van nog geen 3 kilo en nu... Haar gewicht is verdubbeld, ze weet heel goed wat ze wil en ze begint haar voorkeuren aan te geven! Wat kan er een hoop veranderen in een half jaar. Niet alleen Laura, maar ik ook... Ik ben echt mama geworden en ik merk dat ik bij alles eerst bedenk of dat wel kan met Laura erbij. Ik mis mijn oude leven niet, het is gewoon veranderd!
Ik vind het enorm snel gegaan en ik heb ook echt het idee dat we in een tijdmachine zitten en dat volgende week er een puisterige puber met een brommer op de stoep staat om mijn kleine meisje mee te nemen voor een avondje naar de kroeg. En over twee maanden komt ze me met de immiddels niet meer zo puisterige jongeman vertellen dat ik oma wordt .
En dat allemaal terwijl ik een half jaar geleden nog kinderloos was!
Groetjes Ilona
Ik vind het enorm snel gegaan en ik heb ook echt het idee dat we in een tijdmachine zitten en dat volgende week er een puisterige puber met een brommer op de stoep staat om mijn kleine meisje mee te nemen voor een avondje naar de kroeg. En over twee maanden komt ze me met de immiddels niet meer zo puisterige jongeman vertellen dat ik oma wordt .
En dat allemaal terwijl ik een half jaar geleden nog kinderloos was!
Groetjes Ilona