Nog ruim drie weken...

Ik trek het echt niet meer hoor. Pfff. Die kleine ligt vast in m'n bekken (volledig ingedaald dus), maar ik voel haar ook tegen m'n ribben aan. Ik heb m'n buik er letterlijk en figuurlijk vol van. Hoe gaat het met jullie? Trekken jullie het nog?

Dinsdag ben ik 37 weken zwanger. Slapen gaat slecht, een wandelingetje van 5 minuten naar de Albert Heijn is soms al te veel. Ik kon vanochtend de was niet eens meer uit de machine trekken. Dat bukken ging gewoon niet. Ik spook tegenwoordig 's nachts. Want na de zoveelste plas kan ik vaak de slaap niet meer goed vatten. Ondertussen is het meisje onwijs druk aan bewegen.

Laatste loodjes...

Ow wij lijken op elkaar! Bovenstaande is heel herkenbaar! Ik ben volgende week vrijdag 37 weken......ben zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan.........ben nu ook een beetje angstig voor de bevalling aan het worden............geen idee wat me te wachten staat............AH!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me

De laatste loodjes wegen echt het zwaartst he.
Ik ben nog maar 34 weken maar bukken doet al zeer krijg me schoenen bijna niet meer aan en soms slaap ik in totaal 2 uurtjes in de nacht.

De verloskundige zei tegen mij dat ik een korte buik had vergeleken met wat langere vrouwen dus wat jij nu hebt dat ze al ingedaald is maar toch je buik zo erg vol voelt zal ik ook wel krijgen denk ik pfff.

Nou succes de laatste weekjes en hopelijk is ze er snel!!

Ik trek het ook niet meer, slecht slapen en vandaag weer misselijk zoals in het begin, maagzuur (terwijl hij toch al volledig is ingedaald), en veel last van mijn bekken.

Ik ben volgende week woensdag 37 weken..dus hij mag komen. Ik kom ook bijna niet meer buiten omdat iedere wandeling te pijnlijk is. Af en toe met de hond eruit en een boodschapje doen, maar ik voel me zo dik. Mensen zijn volgens mij bang dat ik spontaan in de winkel mijn vliezen breek als ze me zien :)

Vervelend om te lezen, maar ik moet dan toch bekennen dat ik iets meer geluk heb dan jullie. Ja, slaap slecht, maar das al zo sinds eind september. Kan nog wel een uurtje lopen in de stad. Heb zelf net nog mijn tuin gedaan (wel maar een half uur hoor, anders kan ik niet meer).

Ben soms wel bang voor het moment dat ineens spontaant mijn vliezen breken, kan natuurljjk altijd en overal gebeuren, ook als ik vanavond gezellig uiteten ga!!!

Zoooo herkenbaar. Vanochtend gingen we voor ons oudste zoontje een nieuwe fiets kopen voor zijn verjaardag en na 5 minuten in de winkel had ik het al helemaal gehad. Ik kan gewoon niet langer dan 1 minuut staan, dan word ik onrustig en benauwd en moet ik gaan zitten. Ik ben a.s. dinsdag 37 weken. Verder heb ik veel last van bekkenpijn, vanochtend kon ik bijna niet lopen van de pijn. En die misselijkheid he, dat wil bij mij gewoon echt niet over gaan!

hey dames ja we hebben het er allemaal maar zwaar mee he nouja nog ff en dan hebben we onze kindertjes allemaal he nog ff door een zure appel heen bijten.
ik ben 34 weken zwanger maar ook wel blij als ons meisje er is:)

Het verhaal van niet zo lang kunnen staan in een winkel en dan ook benauwd worden dat heb ik ook, het is niet heel leuk maar toch wel grappig dat veel zwangere op het eind zo'n beetje dezelfde klachten hebben.
Hopelijk komen de kleintjes snel voor jullie, ik moet nog 6 weekjes dus ik wacht onrustig af hahaha

Terug
Bovenaan