nog snel babyzwem vraag voor morgenochtend

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb nog snel een vraag over babyzwemmen en hoop dat iemand me nog kan antwoorden voor morgenochtend. Wij zwemmen van 09.30 tot 10.00 en ik zal Marissa morgen ochtend dus wakker moeten maken omdat ze normaal tot 10.00-10.30 slaapt. We moeten nu om 8.45 al weg. Nu krijgt ze 's ochtends nog een papfles. Maar ik weet nog van vroeger dat je eigenlijk niet met een volle buik mag zwemmen. Is dit onzin en geef ik haar vlak voor we weg gaan nog een papfles of geef ik de papfles meteen na het zwemmen met het risico dat ze met honger in het zwembad ligt en het niet naar haar zin heeft. Of geef ik hem meteen om 8.15 zodat er ruim een uur tussen zit.
Ik hoop dat jullie het nog snappen . Nou ik hoop dat er vanavond nog iemand op het forum kijkt die me kan helpen

groeten Linda

Hoi Linda,
ik weet dat het idd niet verstandig is om met een volle maag te gaan zwemmen maarja je wilt natuurlijk ook niet dat ze honger heeft. Kun je haar niet een boterham geven voor het zwemmen en dan een papfles daarna?
Ik moet zeggen dat ik geen ervaring heb met papflessen want mijn dochter drinkt/eet geen pap.
Nou heel veel plezier morgen met zwemmen,
groetjes van Sonja

Hey Linda,

nou, ben ik op tijd of niet???

Wat lekker dat Marissa zo'n slapertje is!! Wij hebben dit probleem ook gehad met Dylano en het zwemmen.
Wij deden het als volgt: We maaktte hem op tijd wakker voor zijn pap. Zodat er iig minimaal 45min tussen het eten en het zwemmen zat.   Want idd... Zwemmen met een vol maagje, kan averechts werken.
Wij namen voor Dylano wel altijd een potje fruit mee, voor na het zwemmen. Zwemmen is erg vermoeiend, en wij krijgen er ook honger van, dus wrm ons kind niet?? Dan dronken en aten we nog ff wat in het zwembad, en dan gingen we naar huis. Ik bracht Dylano dan altijd gelijk naar bed, omdat hij helemaal afgebrand was, maar dat is ff afwachten.

Nou meis... Heel veel plezier morgen! Laat je wel ff weten hoe jullie het gehad hebben??

Liefs Debby.

Hoi Sonja,

Misschien wel een idee om haar onderweg naar het zwembad gewoon een koekje te geven en wat roosvicee, dan zit ze niet helemaal vol. En dan na het zwemmen een papfles. Ik had al van jullie begrepen dat ze dan heel erg dorst hebben. Kei bedankt voor het meedenken!!

groetjes Linda

Hoi meiden

haha, inderdaad super bedankt voor de snelle reactie. Maar nu denk ik er weer anders over na het verhaal van Debby. Ik denk dat ik Marissa om 8.00 uur eerst in haar pyama pap geef. Daarna kleed ik haar aan en gaan we richting zwembad. Dan zit er 1.5 uur tussen, dat moet toch genoeg zijn, dan krijgt ze na het zwemmen haar koekje en roosvicee. Ik laat morgen nog even weten hoe het was. 's Middags krijgt ze dan nog haar 11 maanden prik, omdat ze steeds ziek was moesten we hem steeds uitstellen. Ben dus benieuwd

groetjes Linda

Terug
Bovenaan