<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben nieuw op het forum en ik heb een vraag over de voedingen van mijn dochter. </p><p>Volgende week is ze 5 maanden oud maar wij zitten nog steeds op 6 voedingen per dag. Ons schema is nu:</p><p>07.00 uur 180+6 met 1 eetlepel bambix</p><p>10.00 uur fruithap en 180+6</p><p>13.00 uur 180+6</p><p>16.00 uur 180+6</p><p>19.00 uur 180+6 </p><p>22.00 uur 180+6 met 1 eetlepel bambix</p><p>Dit is wat wij aanbieden maar ze maakt niet alles op. De laatste fles drinkt ze vaak maar 70cc van maar als wij hem helemaal weg laten dan wordt ze 's nachts wakker. </p><p>Is dit normaal voor een baby van 5 maanden? Ik lees vaak verhalen over moeders die op 4 flessen uitkomen op deze leeftijd. Hoe doen jullie dat? Ze krijgt al voeding voor hongerige baby's maar dit helpt totaal niet. Ik weet dat ze teveel krijgt maar met minder zitten wij met een huilende baby van de honger. Ik heb ook navraag gedaan bij het cb maar zij vinden dat we maar moeten rekken met de speen. En dit werkt niet. Ze blijft vragen. </p><p>Ik hoop dat er iemand is met een tip zodat ze weer een normale portie binnen krijgt. </p>