Nog steeds aan het tobben met Roan...

Nog steeds gaat het niet beter met Roan. Maar ondanks alles blijft hij vrolijk, tenzij het pijn heeft....

Twee wk terug begonnen met lactulose, 5 ml per dag maar dit had geen voldoende effect. Ná contact met de kinderarts besloten om het 4 dagen op te hogen naar 10 ml plus 20 cc extra water bij zijn fles. Wel gepoept maar met zoveel moeite...dus moesten we weer bellen, we moesten dezelfde dag langs komen in het ziekenhuis want het had wel effect moet hebben. Nadat hij helemaal onderzocht was, geen afwijking of harde buik, besloten dat hij een clisma zou krijgen. Ik had goede hoop want hij poepte zonder moeite maar het was héél weinig.
We mochten van de kinderarts gisteren langs komen omdat zij dienst had, ik ken haar persoonlijk want heb haar zoontje vorig jaar in mijn klas gehad. Zondagochtend een onwijs harde schijf poep, moest met warm was handje schoon maken want het zat helemaal vast geplakt, ná het bezoek in het ziekenhuis en ná een tweede clisma wel weer een harde schijf poep maar weer niet het resultaat wát de artsen hadden verwacht en gehoopt....
We gaan nu zijn fles ophogen naar 210 met jpbm, werkt dat niet dan zonder maar hopen dat hij dan niet weer gaat spugen, dan moeten we sowieso overstappen op andere voeding.....

.....Ben ik vanmorgen op het consultatiebureau...hebben zij een vermoeden van koemelkallergie. (Heb ik zelf ook gehad)
Hij heeft namelijk ook sinds gisteren uitslag op zijn gezicht. Nu kan dat ook soort eczeem zijnmaar omdat hij ook met zn ontlasting zit...denkt ze daaraan. Dus gaan we daar maar even achteraan.....
We blijven dus nog even tobben met onze kleine man...

Ik ben een oktmoeder, maar ik heb al een dochter, en voordat wij erachter kwamen wat zij had waren we zeker meer dan 1 jaar verder, slecht drinken, veel psugen, veel buikpijn en weinig poepen. Nu blijkt dat ze chronische obstipatie heeft, en daar krijgt ze nu al 2,5 jaar medicatie voor dat heet macrogolum, weet alleen neit of dat ene baby ook mag hebben, maar we hebben alles geprobeerd hiervoor, en niets hielp, nu hebben we dus macrogolum en dat moeten we elke dag geven anders gaat eht weer mis ze is nu inmiddels ruim 4,5 jaar. WE moeten ook om de zoveel tijd clysmas geven want dan kan ze weer neit, die hebben we ook standaard in huis.
Misschien heb je hier wat aan, ik wens je heel veel succes.

Hier ook moeite met poepen en sinds dinsdag aan de forlax. Werkt als een tierelier! Alleen had Derkjan altijd al zachte poep, hij kreeg het er alleen niet uit.

Terug
Bovenaan