nog steeds afscheiding

Hoi allemaal,
Ik word er echt gek van hoor. Nog steeds niet ongi geworden, maar nog wel steeds wat van die afscheiding. Heb wel het gevoel dat de ongi er aan zit te komen, al zou dat dan bijna een week te vroeg zijn.

Ik zou misschien wel het liefst willen dat die ongi doorzet, dan weet ik tenminste zeker dat ik niet zwanger ben..maar soms twijfel je dan weer even en denk ik , zou het toch een innestelingsbloeding kunnen zijn?
Je wordt toch knettergek van je zelf en van die onzekerheid!

liefs A

ps Simoon, hoe is het bij jou? duivels of ook nog steeds die bruine afscheiding??

Hoi A
Nou ik heb precies het zelfde als wat jij nu hebt ik ben nu 3 dagen overtijd en nog steeds niet ongi.
Ik vind dat zo vervelend joh ik heb al 2 keer een test gedaan op de eerster dag dat k eigenlijk ongi had moeten worden dat was dus dinsdag en die was dus negatief en nu donderdag weer getest en weer negatief.
Ik voel me wel heel vreemd maar ik weet dat ik niet zwanger ben,maar het is wel vervelend dan heb ik nog liever dat ik gewoon ongi word.
Laat me even weten hoe het is afgelopen met je.
Dikke kus NIEM

Hoi A,

Ik had eigenlijk helemaal geen kwaaltjes.. maar.. ik had wel afscheiding.. en nu ben ik dus zwanger. Ik hoop zo voor jou (en Niem natuurlijk!!) dat het duidt op een zwangerschap!

X F

Wel de red devils hebben zich in alle hevigheid aangemeld!Ik las boven een berichtje dat je toch ong bent geworden (volgens mij)..
We moeten maar weer hoop voor de toekomst houden..Onze vruchtbaarheids onderzoeken gaan nu beginnen..spannend!

Terug
Bovenaan