nog steeds afwachten of iui door kan gaan

Sjonge, jonge, mijn eitje groeit tergend langzaam. Hij is nu pas 13 mm en hij is maar 3 mm gegroeid in drie en een halve dag. De artsen waren erg ontreveden over mjin groeivorderingen en hebben me verteld dat ik hoe dan ook wederom een medicijnverhoging ga krijgen de volgende maand. Joepie daar ben ik blij mee...ach ja hopenlijk gaat ie dan harder groeien. Moet morgen terug komen om te kijken of er nog beweging in zit, bij beweging zetten we door en gaan we voor de iui, mits hij hard genoeg beweegt/groeit. Tis allemaal wat met die eitjes, rare dingen zijn t ook, ze moeten gewoon eens doen wat ze moeten doen, zou het leven een stukje aangenamer maken. Verder is het nu afwachten. ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat ik nog steeds niet elke maand een sprong heb. Tuurlijk is het nog shit maar erom treuren helpt het eitje ook niet groeien. Dus mensen allemaal duimen dat het eitje stiekem groeit!!!!!

dikke toedeloei knuf Sjanneke

Hee meissie! Hij groeit dus nog en dat vind ik op een bepaalde manier dus wel een heeeel goed teken!!!!!!!!!!! Bij meiden met een lange cyclus gaat het toch ook allemaal niet zo snel en als het ding uiteindelijk de goede maat bereikt en geschikt is voor IUI wat kan het dan nog schelen dat het een slow starter was!??!
Ik ga heeeeeeeeeel hard voor je duimen hoor!!!!!!

lfs inge

Hey Sjanneke,

Geen megagroot ei maar hij is nog groeiende. De groei yell van Mickey heeft dan toch goed geholpen. Ik hoop dat hij nog even een groeispurtje maakt. Ze kunnen nu ook niks met pregnyl uitrichten of wel. OOOOOh ik hoop het zo voor je. Kom op eitje groei groei groeidelapoei. Je kan het!!!!

Heel veel Succes ermee!!

Liefs
patricia

Terug
Bovenaan