Nog steeds afwachten

Hoi Allemaal,

Even een vraagje....waar jullie waarschijnlijk ook geen antwoord op hebben.....maar wil t gewoon even kwijt.

Ben nu vandaag precies 3 weken overtijd. Heb al 2 teten gedaan alletwee negatief. Heb afgelopen vrijdag ook een test gedaan bij de huisarts maar deze was ook negatief. Mijn huisarts zegt dat ik moet afwachten.
Vanaf zaterdag heb ik een beetje gevoelige borsten. Wat zou dit kunnen betekenen?? Zou ik toch zwanger kunnen zijn. Ik heb al best vaak gehoord van mensen die pas na een paar weken een positieve test kregen omdat ze te weinig zwangerschapshormoon aanmaken.
Wat denken jullie?? Ik weet t...jullie zijn geen helderziende...maar toch....

3 weken geleden had ik wel steeds een raar gevoel in mijn onderbuik maar ongi werd ik niet en ook was ik soms beetje misselijk (maar dit was maar af en toe en kan heel goed door de zenuwen zijn gekomen) Ik heb hier nu allemaal geen last meer van.....alleen nu dus die gevoelige borsten...

Wat is wachten toch een ramp!!
Dit wens ik niemand toe!!!

Alvast bedankt voor jullie antwoorden. T voelt gewoon fijn om er met jullie over te praten.Misschien herkennen jullie t wel.

Heel veel groetjes

Wat vreselijk vervelend, zeg. Je weet toch niet waar je aan toe bent. Ja, ongi of toch een positieve test. Ik zou af en toe blijven testen als je niet ongi wordt. Geeft de huisarts geen tips? En ben je al lang gestopt met de pil en ben je altijd onregelmatig? Ik was ook zomaar een week over tijd en dat is best lastig. Je denkt toch misschien zwanger te zijn. Veel sterkte met wachten, ik hoop dat de uitslag positief is.

Hoi Marijke,

bedankt voor je snelle reactie.
De huisarts geeft geen tips. Ik moet gewoon afwachten.
Ik ben al 1 jaar gestopt met de pil. En ben steeds heel regelmatig geweest. Steeds 30 of 31 dagen. Dus heel vreemd.
Daar zal t dus niet aan liggen. Ik ben ook niet gestressed geweest...dat hoor je ook nog wel eens...

Ik weet t echt niet.
Ik blijf gewoon maar af en toe testen inderdaad. Zucht...

Klinkt heel stom, maar of ik wil nu ongi worden of nu een positieve test...maar dit...zucht....

Bedankt Marijke!!

Je kunt je zo vreselijk rot voelen he, Ik had na een cyclus van 28dagen een cyclus van 48dagen! Voelde me opgeblazen, buikpijn, misselijk en ging elke minuut naar de wc om te kijken of mijn ongi er al was. Ik heb een vermogen uitgegeven aan zwangerschapstesten en bleven allemaal negatief. Rond dag 40 kreeg ik pijnlijke borsten en ze leken opgezwollen. 8dagen later werd ik toen eindelijk ongi. Dus het kan soms heel raar lopen maar in die tussentijd kun je je wel heeeeeeel erg naar voelen en onzeker.

Hoop dat mijn verhaal je wat helpt.
Sterkte!

XX Bibi

Bij mij hetzelfde verhaal, altijd een cycles van 30-31 dagen en nu overtijd. al een vermogen kwijt aan testen maar allemaal negatief.
Heel veel sterkte, ik weet hoe rot jij je voelt, groetjes anne

Terug
Bovenaan