Nog steeds afwachten!

A

Anoniem

Guest
Sorry dames ik moet even mijn hart luchten:
Oh, ik ben zo benieuwd! Deze week is mijn now (niet ongesteldheid week)! En ik merk nog niks van de rode duivels!!! Ik wist niet dat het zo spannend kon zijn om naar het toilet te gaan. Iedere keer weer kijken en nee hoor.... helemaal niks te zien!!!! ;) Ik kan niet wachten voordat deze week voorbij is! Dan kan ik eindelijk begin volgende week gaan testen! Zou een leuk Valentijnskadootje kunnen zijn! ;) Ahhhhh ik word helemaal gek hiervan!

Hay Nicky,
superspannend allemaal he, ik zit in hetzelfde schuitje, geen devils tot op heden alleen al wel een test gedaan en negatief...nou blijkt het dat de meeste tests zeggen dat je al een dag nadat je ongesteld zou moeten worden zou kunnen testen, maar bij sommige vrouwen is er simpelweg te weinig hormoon nog aanwezig om aan te geven dat ze zwanger zijn.. Ik wist dit niet op het moment van testen, dus ik was zeeeeeeeeeer teleurgesteld. Nu ben ik al weer 3 dagen verder en nog niks te zien. Ik hou me dan ook maar aan het advies om na een week nog een keer te testen. Dan zou er genoeg HCG aanwezig moeten zijn om aan te kunnen tonen.
In ieder SUCCES en geniet van de spanning!
Groetjes Kali

wacht eerst nu maaar gewoon af....voordat je een gat in de lucht springt.

Terug
Bovenaan