Nog steeds alles in de mond!!

Ik vraag me toch af of er nog veel kindjes alles in de mond stoppen??
Hier doet de jongste nog steeds alles in de mond, heb van de week weer alle duplo, little people en alles van plastic en stof in de was gedaan, want echt fris is het ook niet.
De middelste heeft het ook lang gedaan, maar weet eigenlijk niet meer wanneer dat minder werd!
Ook rubbere wieltjes van een auto trekt hij er met zijn tanden af en gaat er dan op kauwen, nu heb ik ze er overal vanaf gehaald en rijden ze dus op velgen,,haha
Ben nog steeds zo in gaten aan het houden dat zijn broers geen kleine dingen laten slingeren, hij probeerd het niet door te slikken, maar ben toch wel bang dat het naar binnen schiet!
Hoe is dat bij jullie?

Gr MJ

heyhey

komt er toevallig niet een kiesje door?

nathalia doet eigenlijk niks meer in haar mond (behalve eten dan, t liefst de hele dag door hahaha)

heb helaas geen tips ofzo, sorry.

liefs, do

Hoi do,
Ja ook kiezen,maar dat is de reden niet, hij doet het altijd net zoveel, hij voelt volgens mij echt met zijn mond!
En eten,,haha,, wij zeggen wel eens tegen elkaar', misschien heeft hij in zijn vorige leven een oorlog meegemaakt, wat kan dat kind eten, alsof hij niet weet wanneer hij weer krijgt,,haha

Gr MJ

hahhahahaha moest even lachen mj om je reactie op do:

En eten,,haha,, wij zeggen wel eens tegen elkaar', misschien heeft hij in zijn vorige leven een oorlog meegemaakt, wat kan dat kind eten, alsof hij niet weet wanneer hij weer krijgt,,haha

Gr MJ

hahah lig hier ff in een deuk,gelukkig stopt caithlyn niet alles in dr mondje

Hier nog zo 1 Indy stopt ook weer veel in dr mond. T was wat minder, nu weer wat meer. Maar nu lijkt ze wel beter te snappen als ik zeg dat t vies is ofzo.... Toch kleine onderzoekertjes he die moppies.
Stopte ze de groente ook maar zo goed in dr mond haha.

Terug
Bovenaan