nog steeds bang

hoi

even voor stellen ben moeder van 2 bengeltjes ( 2 meiden 7 en 3 jaar) en 1 engeltje (jongen)

ben nu 16 weken zwanger maar kan er nog niet echt van genieten ben er zo blij mee dat ik opnieuw zwanger ben maar ben erg voor zichtig

ben afgelopen dinsdag weer bij de verloskundige geweest alles goed over 2 weken heb ik al de 20 weken echo

ben zo bang voor teleurstelling niet alleen voor mezelf zijn er mensen die dit herkennen of mee gemaakt hebben?

groetjes lientje

Hey,

Heel herkenbaar. Door het rare begin van mijn zwangerschap ben ik verschrikkelijk onzeker. Ook al was de combinatietest goed, ik heb al weer grote vrees voor de 20-weken echo 28 maart.
Ik heb die avond een afspraak, en heb al gezegd dat ik misschien niet kom, als ik slecht nieuws heb gehad...

Liefs,

T

hoi

dat is wel toevallig heb in de zelfde week 30 maart de 20 weken echo

hier zie ik het meest tegen op

in 2010 was ik zwanger en toen was de 20 weken echo niet goed het hartje klopte niet meer bleek een knoop in de navel streng te zitten

die voorzichtig heid die jij hebt heb ik ook uit voorzorg al dingen regelen

we blijven hoop houden dat het goed komt

Hoi Lientje,

Ik ben van het september forum,en ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Ik ben ook nog steeds bang dat het fout gaat ben 7 sept uitgerekend
Ik ben nu 14 wkn en 1 dag

Ik heb al 1 dochter van 4 en 2 keer is het fout gegaan.
Maar de kleine maakt het goed in mijn buik gisteren nog even bevestigd toen ik het hartje heb gehoord.

ik probeer nu te genieten....

Hoop dat jij dat ook kan doen nadat je de 20 wkn echo hebt gehad.

Ik snap dat als het al een keer eerder bij 20-weken echo mis ging, dat het helemaal eng is!!!

Ik merk dat het bij mijn tweede zwangerschap sowieso heel anders is. Allereerst lijkt het wel alsof het niet meer bijzonder is voor de omgeving. Was het bij de eerste nog heel leuk, en vroeg iedereen regelmatig hoe het ging, nu krijg ik van bijna niemand bericht...
Bij de eerste vond ik het ook wel eng, maar was ik er veel meer van overtuigd dat het wel goed kwam. Misschien omdat je inmiddels ook weet wat je mist als het fout gaat?

Nou ja, nog twee weekjes...

Liefs,

T

bedankt voor de reacties
ben blij dat ik niet de enige ben die dit zo meemaakt

ik vindt het raar dat de omgeving het dan toch minder bijzonder vindt
ik ervaar deze zwangerschap juist als bijzonder misschien wel door wat er allemaal gebeurt is en je weet wat je dan moet missen

ik hoop voor ons allemaal dat het goed gaat
en dat we er van kunnen genieten....

groetjes lientje

Terug
Bovenaan