nog steeds berg op hoofdhuid

Hallo allemaal,

Ik heb een dochter van 2 jaar, en ze heeft nog steeds berg op haar hoofdhuidje.
Eens hoorde ik dat dat gezond is, en vandaag hoorde ik dat ze er kale plekken
van kan krijgen. Hoe ik het weg krijg weet ik wel ,maar er is al heel wat haar opge-
groeid. Heeft een van jullie soms wel eens gehoord van die kale plekken anders
ga ik het per direct weg halen.

groeten SE
 
Hoi

Mijn dochter is 16 maanden en heeft ook nog last van berg. Niet heel veel, maar wel wat. Ik heb nog nooit gehoord dat je er kale plekken van kan krijgen, maar dat wil niet zeggen dat het niet kan natuurlijk. Ik weet ook niet alles.
Je kan zoete  olie op het hoofdje doen en dat laten intrekken, dan uitspoelen met shampoo. Dat helpt.
Omdat mijn dochter er een beetje last van heeft, doe ik er niks aan.


Groetjes Ria
 
Mijn zoontje had ook nog berg met bijna twee jaar, nu gebruik ik geen zwitsal (schijnt  irritatie te geven)  meer maar ZARQUA van de natuurwinkel of betere drogist. Weg! En het ruikt nog heerlijk ook.
groet
 
hallo,
onze zoon van 5 maanden heeft vanaf zijn geboorte last van berg, maar ook van een hele droge schilferige huid. Olie, anti-berg doekjes, speciale creme van de dokter maar niets hielp echt. Sinds vorige week wassen we zijn haar en zijn lijf nu met zemelenbad en het resultaat is geweldig! Lekker zacht velletje, geen uitslag meer, en de berg is bijna helemaal weg. Ik heb gewoon een flesje bij de Trekpleister gekocht van het huismerk, (voor maar 1,30) Misschien heb je er iets aan, kwaad kan het zeker niet.
 
quote: Mamaloe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-04-2005 22:10:59'));

Mijn zoontje had ook nog berg met bijna twee jaar, nu gebruik ik geen zwitsal (schijnt  irritatie te geven)  meer maar ZARQUA van de natuurwinkel of betere drogist. Weg! En het ruikt nog heerlijk ook.
groet



Is dat een merk? Wordt dat als shampoo gebruikt?
groetjes,
 
ank je wel, annemarie30!
ik heb na het lezen van jouw   reactie ook het zemelenbadje van de TP gekocht en het werkt super! Ik heb het voor mijn dochtertje gebruikt. Ze heeft ook een droog huidje en dat voelde na het badje ook direct soepeler.
Supertip!!
 
Terug
Bovenaan