nog steeds bhhuuu

Ja ja , daar ben ik weer.

Van de week had ik een berichtje geschreven over donker bloed wat ik verloor.
Ik had dinsdag mijn eisprong en heb het gewoon nog steeds!!!!!
Het is geen ongi (mijn NOD is pas 6 juli) want daar is het echt te weinig voor.
Het is ook niet dat door het vele klussen iets is beschadigd of zo. Dan zou het helder bloed zijn en dat is het niet.
Het is echt heel donker en bij het plassen komen er zelfs fliemeltjes mee, ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen!!!
HELP!!! wat is dit voor iets raars.
M'n buik is ook weer flink aan het rommellen sinds dinsdag, ik krijg soms gewoon een rood hoofd omdat iedereen om me heen het hoort rommellen hihihi.

Nou, ik hoop dat het snel over is hoor want echt fris is anders.

liefs, Ank
 
Hoi Ank,
Ja echt heeeel raar. Ik zou eigenlijk ook niet weten wat het is. Maar ik doe toch een gokje misschien heb je er wat aan. Misschien was je toch zwanger en gaat het niet helemaal goed. Of je lichaam is van slag. heb je een regelmatige cyclus?
Pas goed op jezelf.
liefs san
 
Lieve Ank,

Wat is dit voor raars ?? Ik zou het niet weten. Misschien een optie om naar de HA te gaan ???? Wat kunnen vrouwen dan toch van elkaar verschillen hé ?? De een heeft dit juist wel en de andere weer niet. Crazy wordt je ervan!!!!!!!!! Waarom hebben wij toch al deze ellende?? Mannen kunnen toch ook wel iets van deze ellende dragen ???? Waarom moeten wij die sh*t alleen maar hebben ??? Dat is nou juist het grote vrschil tussen mannen en vrouwen. Heel veel succes ermee en hoop dat er wel iemand is die dit met je kan delen.

Groetjes Biaggi
 
Heee Ank,

Wat raar....ook van die frutsles uit je plas....ja goed idee van Biaggi dat je effe naar je HA moet gaan. Want het is wel vreemd, net zo tijdens je ovulatie. Misschien is het ook wel daardoor, of de bevruchting vindt NU plaats, dat je daar misschien wat bloederige afscheiding van verliest....je weet het niet he, da's ook zooo frustrerend.....succes meid, ik hoop dat je snel weet wat het is en waar het door komt!

Groetjes Yvonneke
 
Dank je wel lieve meiden,

Ik ga er niet mee naar de HA want het is niet pijnlijk of zo. Als het volgende maand weer terug komt doe ik het misschien wel.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan