nog steeds bloedingen

Hai meiden,

Ik ben geen trouwe schrijfster, maar kijk wel bijna elke dag alle berichtjes na.
Tijdje geleden schreef ik over mijn curetage (=7 juli geweest).
De gyn vertelde toen dat de bloedingen moeten stoppen na 1 tot 1 1/2 week. En ik zou geen nacontrole krijgen.
Nu is het zo dat ik nog steeds vloei. Wat ik heel vervelend vind. Het maakt me onzeker. Nu heb ik de gyn. gebeld en hij is met vakantie. Nu heeft ze nagevraagd of ik dan een afspraak bij een ander kan krijgen. Dat doen ze dus niet. Ze zeggen omdat de bloedingen niet erger worden er niks aan de hand is. En het zelfs kan duren tot aan mijn menstruatie!!!!!!! WAT!!!
Ze zeggen omdat het niet erger wordt is er niks aan de hand.
Maar goed het wordt ook niet minder.
Mijn eigen gyn. had dus wel duidelijk gezegd dat ik gewoon contact op moest nemen wanneer de bloedingen niet ophielden. Hier trekken ze zich niks van aan, want hij is er nu niet.

Ik moet wel zeggen, dat ik me weer beter voel. De depri dagen zijn minder en ik voel me beter. Alleen dat vloeien is niet fijn. En nu trouwens het schoonzusje van mijn vriend ook weer zwanger...hier had ik wel weer moeilijk mee van t weekend. Maar ook zulke dingen gaat weer wat beter om mee om te gaan.

Succes allemaal!!!
Liefs Monique

Hoi Monique,

Zelf heb ik ook ruim 2 weken gevloeid en daarna was het ineens helemaal opgehouden. Ik zou het nog even afwachten tot je eerste ongi (die kwam bij mij trouwens pas na 7 weken dus maak je niet druk als het langer duurt).
Gelukkig voel je je steeds beter. IN het begin heb je veel verdrietige momenten maar dat wordt gelukkig langzaam maar zeker steeds minder.

Sterkte!!

Groetjes F.

Hoi Monique,
Bij mij hebben de bloedingen ook best lang aangehouden en mijn gyneacoloog vertelde mij dat dit normaal is.Na mijn curretage van 15 juni vloei ik ook nog een beetje.Of dit echt vloeien is weet ik niet,maar mijn afscheiding ziet er nog steeds niet zo fris uit.Mocht dit in augustus nog zo zijn dan trek ik ook weer aan de bel.Nu denk ik van ik wacht het wel af,al voel ik me hier ook onzeker over.Wel prettig dat we hier ons verhaal kwijt kunnen,want mensen die nog nooit een miskraam hebben meegemaakt weten wel dat het verdrietig is,maar niet wat het verder met je lichaam doet.Ik merk wel dat ik meer behoefte krijg om erover te praten,maar dan denk ik van laat maar,het is gebeurd.Gelukkig bestaat deze site.Kijk het nog even aan Monique en maak je niet al teveel zorgen.Ik ben blij dat het weer beter met je gaat.Liefs Yvon

Hoi Monique,
Als eerste wil ik tegen je zeggen dat ik het erg klote voor je vind dat je een miskraam hebt gehad...(klote voor jullie,ook voor je man/vriend natuurlijk,die worden nog wel eens vergeten)
Ik weet hoe het voelt,heb begin juni een miskraam gehad,een week voor onze bruiloft....
Ik wil ook even zeggen dat ik het belachelijk vind dat ze je in het ziekniet willen helpen. Als je eigen gynaecoloog heeft gezegd dat je contact op moest nemen als het vloeien niet over gaat en je doet dat,dan horen ze je verder te helpen.( ben zelf verpleegkundige dus heb er een beetje verstand van,iniedergeval van AFSPRAKEN NAKOMEN!)
Ik weet natuurlijk niet hoe erg je vloeit,maar als het behoorlijk is en niet over gaat zou ik als ik jou was gewoon weer contact opnemen met het ziekenhuis,je kunt makkelijk even bij een andere gynaecoloog langs,al is het alleen maar even om je gerust te stellen. Een miskraam krijgen is niet niks,en je bent ook nog gecurreteerd,dus nacontrole lijkt me niet onverstandig.
Nou meid,heel veel succes ermee...
Ik hoop dat je snel weer aan de slag kunt om zwanger te worden al valt dat ook niet mee..
Wij zijn nu weer aan het proberen(ben een keer ongesteld geworden na 31 dagen) maar zit nu op mijn eisprong te wachten..kost allemaal veel energie vind ik,maar ik moet geduld hebben,net als iedereen hier.
Het is een lang verhaal geworden maar ik hoop dat je er iets aan hebt.
Liefs Esther

Hai meiden,

zeker dat ik wat aan jullie reacties heb!!! Vind het fijn dat mensen met je mee kunnen denken en ervaringen kunnen uitwisselen.
Ik vloei niet heel erg, en heb er ook geen last van. Maar gewoon vervelend.
Ik had gehoopt dat het gewoon snel over zou zijn. Dat valt dan even tegen als dat niet zo is.
Maar precies zoals jullie zeggen, ik moet geduld hebben, net als iedereen...
Moeilijk he!
Yvon, ik vind het ook echt fijn dat deze site er is. en inderdaad, met je omgeving erover praten is anders. Mits er iemand bij zit die hetzelfde heeft meegemaakt, maar dat is bij mij niet zo.

Bedankt tot zo verre

lfs. monique

Terug
Bovenaan