nog steeds bloedverlies

Ik heb dinsdag een miskraam gekregen, maar verlies nog steeds bloed! En niet zo'n beetje ook. Het is misgegaan al bij 5 weken. Hoe lang duurde bij jullie het bloedverlies?

Hi Marijke,

Wat naar dat je een miskraam hebt gekregen, wat een teleurstelling is het he?!

Ik heb mijn miskraam net achter de rug. Was bij mij een missed abortion. Hartje is waarschijnlijk nooit gaan kloppen, maar pas met 8 weken begonnen de eerste tekenen van een miskraam. Mijn lichaam heeft het wel helemaal zelf opgelost gelukkig!
Ik heb in totaal zo'n 3 weken bloedverlies gehad. Waarvan 1 avond echt super superheftig (4 tot 5 nachtverbandjes per uur, wat meer bloedverlies is dan tijdens mijn bevalling) en ongeveer 5 dagen veel. (meerdere nachtverbandjes per dag). Daarna nog een paar dagen een heel klein beetje.

Heel veel sterkte met je verlies meis!

groetjes,
huggy

Hoi Marijke,

Wat vervelend,heel veel sterkte nu je verheugd je toch meteen!!
Ik weet hoe je je voelt.Heb 1 keer een natuurlijke miskraam gehad en 1 keer een missed abortion.

Ik heb het nieuws op 5 okt te horen gekregen en op 10 okt hebben ze me gecurateerd ik heb 2,5 week bloedverlies gehad.gelukkig niet heel erg maar het duurde deze keer wel lang.

@Huggy,Hoe gaat het nu met jouw heb je het een plaatsje kunnen geven???

ik heb 7.5 weken bloedverlies gehad. ik was toen 8 weken zwanger.
maar dit was wel 1 van een tweeling, dus konden ze niks doen omdat anders het andere kindje het ook niet zou overleven.
op alle echo's bleef ook steeds het 2e vruchtzakje te zien.
maar gelukkig is er uit die zwangerschap ook een prachtig mannetje geboren!

Hi Rian-Sanne,

Mijn lijf lijkt weer hersteld, al wacht ik nog steeds op mijn menstruatie. We gaan ook meteen weer verder voor een nieuw kindje. In mijn koppie zit het allemaal nog niet helemaal lekker, maar dat heeft voornamelijk te maken met het verlies van ons zoontje, nu een half jaar geleden, dat probeer ik echt een plekje te geven en te verwerken in plaats van weg te stoppen. Het valt niet mee, maar komt goed!

Liefs,
huggy

Terug
Bovenaan