nog steeds de ovulatietesten

Hallo allemaal,

Ik heb nog even een vraagje over mijn ovulatietesten.
Ik doe ze nu vanf vrijdag en heb nog steeds niet een dik genoeg streepje.
Maar nou heb ik wel al vanaf het begin een ligt streepje wat houdt dit dan in?
weten jullie hier wat meer over?het lijkt mij toch met een cyclus van 28 dagen dat ik mijn eisprong al heb gehad.

Groetjes Ellen
 
Hoi Ellen,

Bij de ovulatietesten die ik gebruik (van Clear-Blue) krijg je altijd een vaag streepje te zijn. Alleen als deze wat dikker/duidelijker wordt dan heb je ook echt je eisprong.

Groetjes Frederique
 
Hoi Ellen,
Misschien heb je deze maand je eisprong iets eerder gehad,en geeft de test nu niets meer aan. Ja ik weet het natuurlijk ook niet maar denk aan vanalles.
Als je eigenlijk vrijdag je eisprong gehad zou moeten hebben heb je hem misschien woensdag ervoor gehad,of je hebt hem inderdaad later.
Welke tast gebruik je? Zoals Frederique al zegt is die van CB wel erg duidelijk.
Ik hoop dat je misschien toch gewoon zwanger bent...heb je nog wel geklust in deze dagen?
Succes ermee...ik wacht op mijn NOD ongeveer de 27 ste...
Liefs Esther
 
Hallo allemaal,

Ik gebruik ook de testen van CB en heb er nog 1 voor morgen.
misschien heb ik hem idd wel eerder gehad of krijg ik hem later.Ik heb tot nog toe elke dag geklust hahahah!!
Ik heb 31 mei mijn NOD dus we zien het wel.
Ik hoop snel weer wat te horen van jullie.ik ga vanavond naar de camping en ben zaterdag weer terug dus dan horen jullie weer van mij!!

Groetjes Ellen
 
Hoi meiden,
ik ben zelf pas met ovulatietesten begonnen toen ik een beetje wist hoe mijn cyclus verliep door het temperaturen. Ik vind die testen namelijk veel te duur om zomaar te doen. Ik heb ook eens een maand gehad dat ik geen duidelijke tweede streep had, maar aan mijn temperatuur kon ik zien dat de eisprong waarschijnlijk wel geweest was. Misschien is temperaturen een goeie tip voor de volgende ronde (eventueel, want als het echt goed gaat zijn we allemaal zwanger over een paar weekjes!)

Liefs, el.
 
Terug
Bovenaan