nog steeds die onzekerheid...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Eerst de felicitaties voor bij wie ik dat nog niet gedaan heb aan allen die afgelopen week een positieve test in de handen hebben gekregen. Wat leuk voor jullie! Er gaat jammer genoeg voor mij dan wel een aardig grote groep door naar het andere forum ,maar het is wel voor het goede doel om afscheid te nemen.

Ik had vorige week zondag (25 maart) een bericht geplaatst dat ik een ongi had van 3 dagen (normaal 6/7 dagen)
Van jullie het advies en dacht ik zelf ook al aan om een test te doen.
Dinsdag (27 maart) getest, maar deze was negatief.

Nu blijft mijn buikje. Ik kan maar geen rust krijgen.
We zijn nu wel weer bezig ivm nieuwe ronde en gaan dus nu al uit van een vruchtbare tijd. Maar ik moet nog steeds om de haverklap na het drinken direct naar het toilet. Het buikje blijft.

Er zijn toen dinsdag nog redelijk wat reacties gekomen dat ik mogelijk alsnog positief test. Maar zou ik als ik bijv. dinsdag test echt positief kunnen testen? Waarom is dat dan afgleopen week nog niet gebeurd?
Hier bleef ik toch nog wel mee in mijn hoofd zitten en ik dacht, ik stel deze vraag toch nog even.

Ik voel me dan weer zo'n nieuweling die nog niet van alles weet. :$:$ Maar goed, ben ook pas 23,5 jaar. :$:$

Hoi!

Vervelend dat je nog steeds geen zekerheid hebt! Soms is het hcg te laat om al een positieve test te hebben. Als je later test dan is dit hoger. Ik zou gewoon nog een testje doen en als deze neg. Is zou ik mij lekker bezig gaan houden met deze ronde.

Wat zit je lichaam toch raar in elkaar he!

Ben je allang gestopt met de pil?

Succes met testen!

Hallo heleen,

Wat vervelend joh, die onzekerheid! Ik weet het eerlijk gezegd ook niet zo goed...Als je 3 dagen ongi bent geweest en 'normaal' 6/7 dagen dan denk ik toch, aangezien je hebt getest dat die 3 daagse ongi je cyclus is geweest en dat je je beter weer kan concentreren op deze ronde. Het lijkt me eerlijk gezegd niet dat als je morgen weer test dat ie positief zal zijn maar goed....de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus voor je eigen gemoedsrust kan je natuurlijk wel testen!

Ik hoop echt voor je dat je gauw duidelijkheid hebt meid! Bovendien kan je toch al je vragen gewoon hier stellen, daar is het forum toch voor?? En misschien stelt het je een beetje gerust.

Weet je waardoor je ook die lange cyclussen hebt? Je bent toch al een tijd gestopt met de pil. Misschien eens naar de huisarts?

Sterkte! Liefs Lynn.

Hey meid,

Ik kan daar ook niet tegen, die stomme onzekerheid. Ik zou ook denken dat dit niet je ongi is geweest maar ik moet eerlijk zeggen dat sinds ik gestopt ben met de pil, ik voortaan alles met een korrel zout neem. Het zou goed kunnen dat dit dus wel je ongi is geweest....ik ben ook veel minder ongi als met de pil, ik kan het met een inlegkruisje af. Blijkt bij mij nu ook wel door het niet hebben van een eisprong, dan hoeft er ook niet veel schoongemaakt te worden van binnen, maar toch. Een ongi 'moet' veel zijn.

Ik zou uit gaan van een ongi en nu aan de klus gaan. Voor alle zekerheid! En als je het dan nog niet vertrouwd, een test doen! Mocht er een zwangerschap zijn dan zou je nu echt positief moeten testen.

Veel succes!

Tja je lichaam is een groot raadsel! Weet niet hoelang je met de pil bent gestopt maar het kan wel een poosje duren voor je lichaam een normaal ritme aanhoudt, als het dit al gaat doen. Bij mijn eerste 2 kinderen was mijn cycles een ramp en bleef die tot ik zwanger was een raadsel. Nu was hij zeer regelmatig.

Maar ben afgelopen donderdag ook begonnen met licht bloedverlies bij het afvegen en dit is gebleven tot zaterdag morgen. Zaterdag avond heb ik toch nog positief getest! Waarschijnlijk toch een innesteling geweest of de laatste schoonmaak ronde voor de zwangerschap!

Voor de zekerheid nog eens testen en anders flink aan de klus!
Succes!

Terug
Bovenaan