Nog steeds druk, druk, druk...

Hey meiden,

M'n vorige berichtje klonk aardig relaxt, maar al met al nog steeds in de weer. Dit weekend eindelijk maar toch de babywas uitgezocht, alles gewassen, gestreken en op de plek gelegd. Wat een klus! Maar nu helemaal tevreden!

Ondertussen alweer 2/3 weken behoorlijk verkouden wat veel energie vraagt. De 1e week keelpijn en neusverkouden, de week erop ging de keelpijn over in hoesten. Wat voelt dat naar met zo'n dikke buik, ik kon wel janken, na een week toch de vk gebeld.

Echt opbeurend was dat gesprek niet, dus de Ha gebeld. Dus begon met een hoestdrank en keelsnoepjes en nu gaat het stukken beter, gelukkig! Ik zat er echt even doorheen, vooral doordat ik 's nachts geen oog dicht deed.

Vrijdag mag ik weer naar de vk (dan bijna 37 weken). Ik ben benieuwd wat ze dan zeggen. Onze uk loopt ruim 2 weken voor op schema. Ik weet niet of ik dan weer een echo krijg.

Als de berichten goed zijn vrijdag, dan zetten we dan het ledikantje en het kraambed in elkaar. De laatste keer dan een doek door de babykamer en dan zijn we er klaar voor.

Hebben jullie ook zulke verschrikkelijke voeten en enkels? Het ziet er niet uit, ik schaam me dood. Ik lijk wel een olifantje...zoveel vocht...

Liefs grote broer

hey!

jij bent ook echt een bezige bij ;) maar fijn dat je je nu wat beter voelt, zon verkoudheid hakt er dan toch aardig in! Hahaha moet wel lachen dat je jezelf olifantje noemt ;) ik heb mezelf ook de naam kamer olifantje gegeven :p Enorm dikke enkels en handen, gisteren kon ik nog geen schoen of slipper meer aan me voet krijgen om de hond uit te laten... ach ja nog maar even!

Liefs!

Terug
Bovenaan