Nog steeds een buikje.....

Hay,

Mijn zoontje is nu anderhalf, en ik heb nog steeds een buikje.

Nu heb ik een vraagje aan alle moeders, hoe hebben jullie die zwangerschapsbuik weg getoverd?

Ik ben wel een tijdje gaan fitnissen, en deed dan ook buikspier oefeningen maar dat deed zo'n pijn elke keer.

Alvast bedankt,
                                            Veel liefs Tamara.

Hoi Tamara,

Op dit forum vind je voornamenlijk moeders in spe... Bij ons groei het buikje alleen nog maar. En das maar goed ook... Dus je niet echt op de goede plek met je vraag.

Maar misschien moet je eens pilates gaan proberen.

Groetjes Evy

Ik denk niet dat er een wondermiddel is. Bij m'n eerste  is m'n buikje ook lekker blijven zitten, nu was hij daarvoor al niet superstrak haha.
Het enige antwoord is, gezond eten en oefeningen.
En kijk a.u.b. niet naar de Hollywoodsterren, die hebben allemaal geld voor personal trainers, een prive kok (heb net effe m'n bankrekening gechecked en het kan er net niet vanaf )  en hun foto's worden altijd ge-airbrushed.

Miriam.

na mn eerste heb ik ook een flinke buik overgehouden.
en na de tweede is het er niet beter op geworden.
en nu bij de derde zal het er ook niet beter op worden.
maar een wondermiddel heb ik ook niet voor je,jammer genoeg anders had ik het gedaan.

hoi hier nog een na mijn eerste ongeveer 2 1/2 jaar bezig geweest met lijnen en sporten maar een beetje buik bleef toch zitten, nu groeit hij gelukkig redelijk gestaag door door nummer 2. maar heb niet echt de hoop dat mijn buik na de tweede volledig zal verdwijnen. Erg??   nee ik vind dat mensen best mogen zien dat je kinderen hebt. En helaas voor mij en voor vele anderen zullen er altijd vrouwen zijn die na de bevalling weer in maatje 36 kunnen zo is het nou eenmaal, niet mee zitten, we zijn gelukkig niet allemaal eender.

groetjes linda

Hoi Tamara,

Ik weet niet of je nog steeds aan fitness doet en bij wat voor sportschool je dit doet. Maar het lijkt me verstandig om op de sportschool aan te geven wat je voelt als je je buikspieren traint. Dan kunnen zij aangeven of de pijn die je voelt er gewoon bij hoort (ik blijf het ook een rotoefening vinden)  of dat je misschien iets verkeerd doet.
Ik sport zelf bij een vrij grote sportschool en daar kunnen ze eventueel ook wel wat  tips omtrent je eten  geven.
Maar verwacht geen wonderen, zoals hiervoor ook al gezegd, er zijn altijd vrouwen die na een zwangerschap met gemak weer in maatje 36 passen, maar ik vraag me hoeveel dat er werkelijk zijn. Je hebt tenslotte een kind op de wereld gezet, dat zal je misschien altijd wel een beetje blijven zien, maar dat mag toch ook wel?! (Maar begrijp me niet verkeerd, ik kan me heel goed voorstellen dat je van dat buikje afwilt, ik wil straks toch ook weer zo straks als mogelijk worden)

Groetjes Elise

Hoi,

hier zo'n vervelende moeder die na de bevalling van de eerste na een half jaar "gewoon" weer in maatje 36 paste. Ik heb er niet veel voor hoefen doen, nou ja, ik heb bv gegeven tot mn zoontje 2,5 was dus misschien heeft dat er wel mee te maken???
Mijn buikje is wel slapper gebleven na de bevalling, maar ik sport dan ook niet...
Ik denk dat mijn "geheim" voor een slanke buik en lichaam mijn vegetarische dieet en het vele lopen en fietsen is; ik ben namelijk veel in de weer met van en naar mn studie gaan, zoontje ophalen, naar mn moeder om haar te helpen enz enz en dat allemaal zonder auto....
Tja, met bescheiden middelen leven heeft misschien wel zo zijn voordelen....

Liefs Nika

Terug
Bovenaan